Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
met de miss.nut

Geweldig ding, het was het eerste zadel dat niet naar voren schoof op de pony die heel licht overbouwd is. Haar rug en rugbespiering is ook enorm vooruit gegaan. En ook nu de pony wat ouder begint te worden blijft het zadel passen. Top.
Ga hoe dan ook nooit meer terug naar een boomzadel,wat een rot dingen zeg

pmarena schreef:Och wat zonde Safiera, de wrong van de London en Cherokee zijn qua positie vrijwel gelijk, dat had ik je zo wel kunnen zeggen
En dan was die London ook nog mooier

Keandra schreef:@ Safiera:
wij hebben nog altijd een boomzadeltje liggen, voor als Leslie ooit eens wilt springen
dressuur gaat dan weer op de londen, dus wij zijn voorzien van zadels (al wil ik mss wel nog een boomzadel voor mijn witje, zo voor erbij)
Never change a winning team denk ik altijd maar. Als het nog beter kan of moet kunnen, ja, dan zoek ik verder. Maar voor mij geen boomzadels meer. Hoe fijn ik ook ooit gezeten heb in een dressuurzadel (Rossner)... Dat was ooit op de manege. Enige fatsoenlijke zadel dat ze hadden, en ik was nogal verkocht. Maar als ik de ellende met een stijve boom afweeg tegen het minder opgesloten/fijn zitten... Doe mij maar boomloos!
En wilde niet eens galopperen!
) wilde ik eerst paar keer proef rijden
geen bok , 2e x weer dus gezegd kom der maar brengen

)

. Maar ik begrijp dus dat er een vele langere singel benodigd is. Ik heb nog nooit zelf een western zadel gehad dus ik heb echt geen flauw idee. Wel vroeger op mijn verzorgpony mee gereden. Man das lang geleden.