Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovey_ou schreef:Ooh even een vraagje! Wat voor soort zadelstang hebben jullie in de kast hangen? Ik ben dus echt opzoek naar een stang en niet naar een steun omdat dan de kussens er op leunen. Ik zie tegenwoordig alleen maar van die inklapbare zadelstangen die je dus eigenlijk aan een muur of iets kan bevestigen. Iemand ervaring mee om dat in de kast te hebben? Vind die dingen er over het algemeen niet al te stevig uit zien en als mijn zadel er zo'n beetje 23/7 op ligt...
Ooh en ik ben te lui om een dekje eronder te doen dus zoek wel echt een stang
irisje2 schreef:Hoelang duurt het voor dat Arno op mail reageert? Heb 3 dagen geleden mailtje gestuurd, omdat ik een afspraak wil maken om te kijken of mijn AB zadel past. Nog niks ontvangen.
Tijdje geleden gevraagd of die nog tweedehands zadels had liggen en toen reageerde hij heel snel.
irisje2 schreef:Hoelang duurt het voor dat Arno op mail reageert? Heb 3 dagen geleden mailtje gestuurd, omdat ik een afspraak wil maken om te kijken of mijn AB zadel past. Nog niks ontvangen.
Tijdje geleden gevraagd of die nog tweedehands zadels had liggen en toen reageerde hij heel snel.
lovey_ou schreef:Inderdaad, om gelijk te zeggen dat hij onprofessioneel vind ik ook wel een beetje te ver gaan. Bedenk dat je niet de enige bent die klant bij hem is. De maten die je hebt zijn inderdaad gewild zowel qua verkoop als leenzadels. Ik vind het dan ook niet gek als iemand die een nieuw zadel aanmeet maar een leenzadel nodig heeft, voorgaat op de verkoop van dat desbetreffende zadel.
vera_pino schreef:Maar daar ga jij vanuit. Misschien dachten ze we nemen volgende week contact op.
25 april duurt nog even en Arno komt in die periode nog overal dus wellicht heeft hij dan ineens wel zadels op voorraad weet jij veel.
Especial schreef:Mijn AB is eventueel te koop.
Type SB, extra zachte zit en dikke wrongen.
17,5 inch en boommaat wide maar dit kan Arno aanpassen naar een smallere boom.
Zadel is 6 maanden gebruikt en in heel goede staat.
Misschien hier iemand die interesse heeft?