Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ambre

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 20:50

Ik heb gewoon inklapbare stangen die ik nooit inklap.
Wel aan een muur,niet in een kast.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 21:36

Ik heb ook gewoon een inklapbare, maar hij is nooit van zijn leven ingeklapt geweest. Ik had eerst een gewone steun, maar mijn kussens :(

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 22:08

Nou ik heb een tijdje geleden gezocht maar nergens dat ik niet inklapbare stangen kon vinden := Maar als het bij jullie tot nu toe goed is gegaan dan heb ik wel genoeg vertrouwen in de inklapbare versie!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 07:50

lovey_ou schreef:
Ooh even een vraagje! Wat voor soort zadelstang hebben jullie in de kast hangen? Ik ben dus echt opzoek naar een stang en niet naar een steun omdat dan de kussens er op leunen. Ik zie tegenwoordig alleen maar van die inklapbare zadelstangen die je dus eigenlijk aan een muur of iets kan bevestigen. Iemand ervaring mee om dat in de kast te hebben? Vind die dingen er over het algemeen niet al te stevig uit zien en als mijn zadel er zo'n beetje 23/7 op ligt... :=

Ooh en ik ben te lui om een dekje eronder te doen dus zoek wel echt een stang

Heb ik! En dat gaat prima hoor. Mijn zadels liggen er nu bijna anderhalf jaar op en ik merk nog geen mankementen aan de stangen.
Ik had eerst zadelsteunen en dat heb ik geweten. Kussens vervormd en paard een zere rug :n was een pijnlijke les....

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 08:29

Ik heb vol interesse wat pagina's doorgelezen.
25 april komt Arno bij mij langs voor een tweedehands AB zadel. Ben super benieuwd!

Ik heb Arno al vaker langs gehad, voor andere merken zadels op te laten vullen etc. geen probleem voor hem toen.
Maar nu is me smaak toch echt op AB gevallen qua zadels.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:22

Nou ben erg teleurgesteld in Arno Brandt zijn gang van zaken.

Gister poste ik hier nog heel blij een bericht dat hij 25 april naar mij zou komen voor een tweedehands AB zadel.
Ik was alleen vergeten mijn telefoon nummer te geven, dus deze stuur ik gister nog even via de mail naar Arno toe.
Krijg ik vervolgens terug, ik heb nog even na vraag gedaan bij Arno maar momenteel heeft die niks liggen tweedehands..

Dit vindt ik zeer onprofessioneel, een week geleden had die nog meerdere zadels naar mijn wensen liggen en in mijn budget.
Een week later heb die niks liggen.

Erg teleurgesteld.
Mijn afspraak is hier bij dus ook vervallen.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:45

Dnieze snap dat het teleurstellend is maar vind onproff. Kwa zaken doen wel erg ver.
Je weet niet of die veel zadels heb verkocht etc. Het blijft altijd een risico. Je had hem ool eerder kunnen berichten je was of ben al Een langere tijd op zoek naar een ander zadel.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 08:56

De afspraak stond al een week vast, toen had die meerdere zadels liggen in mijn budget.
Nu mail ik hem toevallig nog even mijn telefoon nummer omdat ik die vergeten was te geven.

Als ik geen mail meer gestuurd had was ik er vanuit gegaan dat er meerdere zadels beschikbaar waren voor de datum die wij afgesproken hebben...
Als ik niet uit eigen beweging nog een mail gestuurd zou hebben, zou ik nu dan al weten dat er geen zadels in ze voorraad zijn nu?

Amikaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:13

@DNIEZE: Welke maat zoek je?

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:30

17 - 17.5 inch
Medium boom

Amikaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 09:45

Balen joh.. Das inderdaad een erg gewilde maat.. misschien een idee om te zien of je via marktplaats/bokt markt die maat kunt vinden (staan er toch wel regelmatig op) en dan met Arno een afspraak maken om te zien of het goed ligt?

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:00

Hoelang duurt het voor dat Arno op mail reageert? Heb 3 dagen geleden mailtje gestuurd, omdat ik een afspraak wil maken om te kijken of mijn AB zadel past. Nog niks ontvangen.

Tijdje geleden gevraagd of die nog tweedehands zadels had liggen en toen reageerde hij heel snel.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 10:00

irisje2 schreef:
Hoelang duurt het voor dat Arno op mail reageert? Heb 3 dagen geleden mailtje gestuurd, omdat ik een afspraak wil maken om te kijken of mijn AB zadel past. Nog niks ontvangen.

Tijdje geleden gevraagd of die nog tweedehands zadels had liggen en toen reageerde hij heel snel.

Bij mij vaak binnen 1 of 2 dagen een reactie op mail.

marissa161

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:47

irisje2 schreef:

Ook al tussen spam gekeken? Zijn mail is daar een keer beland bij mij

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 11:56

Nee, zie nergens wat staan.

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 12:47

Dan zou ik even opnieuw mailen. Ik heb tot nu toe altijd binnen een dag antwoord gekregen van degene die voor hem de mail en planning behandelt

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:38

Inderdaad, om gelijk te zeggen dat hij onprofessioneel vind ik ook wel een beetje te ver gaan. Bedenk dat je niet de enige bent die klant bij hem is. De maten die je hebt zijn inderdaad gewild zowel qua verkoop als leenzadels. Ik vind het dan ook niet gek als iemand die een nieuw zadel aanmeet maar een leenzadel nodig heeft, voorgaat op de verkoop van dat desbetreffende zadel.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 08:21

lovey_ou schreef:
Inderdaad, om gelijk te zeggen dat hij onprofessioneel vind ik ook wel een beetje te ver gaan. Bedenk dat je niet de enige bent die klant bij hem is. De maten die je hebt zijn inderdaad gewild zowel qua verkoop als leenzadels. Ik vind het dan ook niet gek als iemand die een nieuw zadel aanmeet maar een leenzadel nodig heeft, voorgaat op de verkoop van dat desbetreffende zadel.

Ik snap zeer zeker dat ik niet de enige persoon op deze aardbol ben die een tweedehands zadel wil hebben hoor...
Maar mijn punt is gewoon, mocht ik geen contact meer met hun opgenomen hebben door middel van een mail te sturen met een telefoon nummer, zou ik dan gewoon in blijdschap naar 25 april uitkijken dat ze een zadel zouden komen aanpassen bij mijn paard...
dat is gewoon mijn punt, als ik zelf niks had gemaild had ik nu waarschijnlijk nog niks gehoord.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 08:56

Maar daar ga jij vanuit. Misschien dachten ze we nemen volgende week contact op.

25 april duurt nog even en Arno komt in die periode nog overal dus wellicht heeft hij dan ineens wel zadels op voorraad weet jij veel. Mevrouw verteld alleen wat de situatie op dit moment is. Wat ik dan weer als service zie. Ze brengt je op de hoogte van de situatie nu.

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:39

Ik verkoop mijn donkerbruine Arno Brandt.. echt met pijn in mijn hart :D
Het is een donkerbruine, met een gouden biesje en donkerbruine laklepel.
Hele diepe zit, hoge lepel, veel wrong. Zit echt als een stoel.
Zitten wel wat beschadegingentjes op de lepel, maar verder in nette staat.
Is denk ik een medium/wijd boom en een 17 inch.

Misschien voor iemand die nog op zoek is!

Amikaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:03

vera_pino schreef:
Maar daar ga jij vanuit. Misschien dachten ze we nemen volgende week contact op.

25 april duurt nog even en Arno komt in die periode nog overal dus wellicht heeft hij dan ineens wel zadels op voorraad weet jij veel.

Klopt, zo gaat het bij mij ook. ik heb as woensdag een afspraak (4,5 week geleden al gemaakt) voor een gebruikte SB met wijde boom. In die tussenliggende 5 weken staan er een aantal gepland om ingeleverd te worden.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:51

Arno komt vandaag hier. Hij zou tussen 20:00 en 21:30 op stal zijn ,maar krijg net een sms dat hij vanavond later is i.v.m. lekke band. Hij belt een half uur van te voren als hij er is.
Heel fijn dat ze mij in iedergeval op de hoogte stellen. :) Ben alleen wel heel benieuwd hoe laat dat gaat worden .......

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:05

Hij werkt rustig door tot 23u, dus bereid je maar voor :P

Ik krijg ook altijd binnen een paar uur/een dag antwoord op m'n mail :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:04

Mijn AB is eventueel te koop.
Type SB, extra zachte zit en dikke wrongen.
17,5 inch en boommaat wide maar dit kan Arno aanpassen naar een smallere boom.
Zadel is 6 maanden gebruikt en in heel goede staat.

Misschien hier iemand die interesse heeft? :)

Amikaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:18

Especial schreef:
Mijn AB is eventueel te koop.
Type SB, extra zachte zit en dikke wrongen.
17,5 inch en boommaat wide maar dit kan Arno aanpassen naar een smallere boom.
Zadel is 6 maanden gebruikt en in heel goede staat.

Misschien hier iemand die interesse heeft? :)

Ja ik dus! Woon je ver van's-hertogenbosch?