Die bontjes van Dabo zien er goed uit! Niet zo zwaar en opvallend als de bontjes uit de handel. Effen op je site klikken, Dabo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lukka63 schreef:
Capriootje schreef:Ja die zijn voor het bit. Er zitten 2 maten bij als het goed is
dank
Westhof schreef:Hoi! Ik ben, onder andere door dit topic, enthousiast geworden over de Rambo Micklem. Nu denk ik erover om een hoofdstel aan te schaffen voor mijn Haflinger. Klopt het dat het verschil tussen de Multi en de Competition is dat de Multi een extra ring op de neusriem heeft en dus als kaptoom gebruikt kan worden en waar ook bitloos mee gereden kan worden, en dat de Competition van soepeler leer is gemaakt dan de Multi? In dat geval zou mijn voorkeur uitgaan naar de Competition.
En welke maat zouden jullie aanraden voor mijn Haflinger? Ik heb nu een hoofdstel met gecombineerde neusriem van Lemetex in maat cob. Die past perfect. Zit op alle gaatjes precies in het midden. Ook in de meeste halsters (m.u.v. Pagony) heeft hij maat cob. En zouden jullie het aanraden om ook bitclips te gebruiken? Hoop dat jullie mij kunnen helpen