PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 11:20

Hier ook altijd op mp gekocht zonder kopersbescherming. Gaat eigenlijk altijd goed. Onlangs een dekje wat wel op de post is gegaan met track en trace wat kwijt geraakt is door de DHL. Echt schofferig hoe dat dan aangepakt wordt. Krijg je een vergoeding van 3 hele euro´s |o
Gelukkig dat de verkoopster het ook heel banketstaaf vond en de helft betaald heeft van het dekje.

De oplichting ging via Facebook in mijn geval en daar ben ik ook wel huiverig voor geworden.

Toevallig hier nog iemand die het oornetje Moss van ps hebben en weg doen?
Had er 1 op mp gevonden, maar die reageert nergens op ;(

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 12:07

Change03 schreef:
Ik heb de afgelopen 2 jaar heel veel (HEEL veel :') ) via Marktplaats gekocht. Heel vaak nog hele mooie spulletjes, leuk contact met verkopers, super dealtjes gescoord dusja… misschien moest het eens misgaan. Ik baal vooral gewoon dat Marktplaats er niks mee doet, zelfs na meerdere meldingen niet.

Nou dit had ik dus ook. Ik ben pas afgelopen zomer begonnen met sparen en heb echt ontzettend veel in hele goede staat zijnde dekjes gekocht via MP voor leuke prijzen. Net was jij ook zegt, veelal leuk contact met mensen, heb er meerdere Facebook vriendjes aan over gehouden waarvan 1 zelfs een goede vriendin is geworden met wie ik heel veel bespreek over dekjes maar ook als t niet goed gaat met onze paarden ofzo. Dus vind t echt heel erg jammer dat t zo is gegaan en idd Marktplaats doet ook gewoon nix |o Maar wat Texas zegt heb ik ook wel mee gemaakt, gezeur, soms zelfs onbeschoft gedrag. Mensen met wie je een goede deal sluit en dan ineens hebben ze het dekje aan iemand anders verkocht die via een privé bericht toch net even meer biedt. Dat is me 2x overkomen, met de Miraams en de Emerald. Maar de Miraams heb ik toen via een hele lieve bokker kunnen kopen die hem zelfs af is komen geven omdat ze toch practisch langs mn huis kwam. Dus gelukkig overheerst wel het goede, maar mijn vertrouwen is gewoon weg |(

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 12:10

Milka schreef:
Hier ook altijd op mp gekocht zonder kopersbescherming. Gaat eigenlijk altijd goed. Onlangs een dekje wat wel op de post is gegaan met track en trace wat kwijt geraakt is door de DHL. Echt schofferig hoe dat dan aangepakt wordt. Krijg je een vergoeding van 3 hele euro´s |o
Gelukkig dat de verkoopster het ook heel banketstaaf vond en de helft betaald heeft van het dekje.

De oplichting ging via Facebook in mijn geval en daar ben ik ook wel huiverig voor geworden.

Toevallig hier nog iemand die het oornetje Moss van ps hebben en weg doen?
Had er 1 op mp gevonden, maar die reageert nergens op ;(

Wij hebben dit ook 2x meegemaakt met DHL. 1x waren het veiligheidsbeugels en 1x een harley davidson onderdeel twv 80 euro. Je krijgt dan idd een kilo vergoeding van 3 euro per kilo. Ik verstuur particulier echt niets meer met DHL.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 12:12

Zertab schreef:
Ik heb tot nu toe ook altijd goede ervaringen met MP. Doe altijd kopers bescherming en via MP betaalverzoek. Anders gaat het niet door.

Als ik het met die Danique met een MP betaalverzoek had gedaan had ik niet eens haar rekeningnummer en naam geweten dus ben eigenlijk wel blij dat ik dat toen niet zo gedaan heb. Ik doe het de ene keer wel en de andere keer niet, hangt ook af van wat de verkoper wil. Maar wel ook altijd zonder kopersbescherming.

Ik heb wel via Vinted dingen maar t buitenland verkocht, daar zit wel een heel goed en veilig systeem met name om de koper te beschermen. En via PayPal naar de USA het schijnt dat t dan ook verzekerd is.

Waidida

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 12:20

Moest er iemand van zijn lagoon blush af willen, hit me up! ik zoek een dressuur maat full. Paard is nog niet onder het zadel maar ik vind dat het mag :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 17:10

Ik heb net via MP de Lichen Green gekocht, heeft iemand kleding tips?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 00:32

Weet iemand tot wanneer de Ruitergoed Outlet open is?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:54

Ik heb net de Soft Rouge besteld *\%/*

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 11:02

Milka schreef:
Ik heb net de Soft Rouge besteld *\%/*

Hij is heel mooi zo op de foto’s. Ben benieuwd naar eigen foto’s. En hopelijk ook een vergelijk met de Renaissance van PS.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 11:43

Renaissance heb ik ook liggen, dus die vergelijk kan ik maken zodra ik de Soft Rouge binnen heb

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 12:08

Milka schreef:
Renaissance heb ik ook liggen, dus die vergelijk kan ik maken zodra ik de Soft Rouge binnen heb

Cool! Renaissance is namelijk dezelfde basiskleur als de winter rose dus daar ben ik ook super benieuwd naar!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 13:29

Heeft er iemand foto’s van de ES dark ocean te paard? O:)

Ik twijfel aangezien ik nog nieuwe dekjes in de verpakking heb liggen en eigenlijk amper op mijn paard zit :+

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 14:30

Milka schreef:

Ah dat is fijn! Ben heel benieuwd <3

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 21:16

Heb een vergelijkingsfoto gevonden op instagram van ES zelf. Soft Rouge,timeless rose en new maroon.

Texas hier kan je ook de vergelijkingsfoto vinden van de Luxe en de bordeaux ;)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 13-02-25 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 21:27

Farjen schreef:

Ik twijfel aangezien ik nog nieuwe dekjes in de verpakking heb liggen en eigenlijk amper op mijn paard zit :+

Nevermind, Ruitergoed heeft extra korting boven de VIP.. Dus hij is al besteld O:)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 21:34

Farjen schreef:
Farjen schreef:

Nevermind, Ruitergoed heeft extra korting boven de VIP.. Dus hij is al besteld O:)

_O- _O- _O-

Dan willen wij natuurlijk straks van jou een foto van het dekje op je paard ;)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 00:55

Ik ben heel benieuwd naar jullie foto's van de Soft Rouge, ook op paard! :) Ik moet de vergelijking met de Bordeaux dan even zoeken, ik ben hem nog niet tegen gekomen!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 01:50

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 02:07

Dat is toch de vergelijking met de Twill, niet de Soft Rouge? Ik heb ES een pb gestuurd en gevraagd of ze een vergelijking hebben, ik ben best benieuwd!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 09:08

De bordeaux heb ik niet, wel de dark bordeaux, dus die vergelijk zou ik ook kunnen maken.
Heb alleen bij ES zelf besteld ivm 15% korting en dat duurt altijd zo lang voordat het binnen is -O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 09:11

Echt? Bij mij is ES er meestal met 2 dagen tenzij het rond de feestdagen of Black Friday is.

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 09:16

Is er ergens nog korting op de soft rouge? Ik kan nog niks vinden. :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 09:25

Hypostore heeft 20% korting, maar of dat op de Soft Rouge geldt weet ik niet. Anders bij ES zelf met ESGIFT15 voor 15%?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 09:45

Ik heb inderdaad bij ES die kortingscode gebruikt
Hypostore weet ik niet, bij Ruitergoed was Soft Rouge uitgesloten van de kortingsactie

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 10:04

Heeft iemand de soft rouge al op een simpele bruine gespot?