Ik heb mijn VPS-loze London overgenomen van een bekende, maar die heeft daarvoor toch wel een tijdje op MP en de BM gestaan volgens mij.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirsha schreef:Maar die was ook wel heel mooi
Ik heb mijn VPS-loze London overgenomen van een bekende, maar die heeft daarvoor toch wel een tijdje op MP en de BM gestaan volgens mij.
Sababber schreef:Even een vraagje aan de kenners, ik reed van de week met iemand die een cheyenne had met een rits in de cantle, maar bij de koop van het zadel (was tweedehands) kreeg ze een boekje en daarin staat dat hij wel met vps is, is ze opgelicht of kan dit?
Phillipa schreef:De pommel in Hidalgo zadels zijn flexibel toch? Hoe zijn deze opgebouwd?
xDonja schreef:Sababber schreef:Even een vraagje aan de kenners, ik reed van de week met iemand die een cheyenne had met een rits in de cantle, maar bij de koop van het zadel (was tweedehands) kreeg ze een boekje en daarin staat dat hij wel met vps is, is ze opgelicht of kan dit?
pmarena weet dat vast wel!En anders serienummer checken
chimello schreef:Maar dat is toch ook l*llig, niet? Ik wil heel graag een zadel kopen! En volgende week testzadel terugsturen...
thirzanaomi schreef:Heeft iemand een idee wat een reële vraagprijs is voor de barefoot fenders en beugels (samen nieuw 104,90 euro) , ze zijn maar een paar x gebruikt. Heeft iemand hier een idee wat een beetje een goede vraagprijs is?
Pippaa schreef:thirzanaomi schreef:Heeft iemand een idee wat een reële vraagprijs is voor de barefoot fenders en beugels (samen nieuw 104,90 euro) , ze zijn maar een paar x gebruikt. Heeft iemand hier een idee wat een beetje een goede vraagprijs is?
Ik denk dat je ze met geluk voor 50 euro kunt verkopen
Loess3108 schreef:Ik heb even een vraagje: voor mijn friese dame heb ik op zoek naar een nieuw
zadel. Omdat ik zelf eerder een goede ervaring heb gehad met een Hidalgo zadel ging mijn gedachte onmiddellijk hier naar uit. Nu heb ik de Hidalgo Allicante II op het oog. Maar ik kan geen echt goede reviews vinden van mensen die dit zadel hebben geprobeerd. Want zijn de voordelen en wat zijn nadelen aan dit specifieke zadel?
xDonja schreef:Sababber schreef:Even een vraagje aan de kenners, ik reed van de week met iemand die een cheyenne had met een rits in de cantle, maar bij de koop van het zadel (was tweedehands) kreeg ze een boekje en daarin staat dat hij wel met vps is, is ze opgelicht of kan dit?
pmarena weet dat vast wel!En anders serienummer checken