PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kidde

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 22:21

Informatie uit eerste hand mocht toch ook gewoon?

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-25 22:45

Voor wie het wilt weten mag me gerust een pb sturen hoor. Als ik zie hoeveel reacties al onder haar advertenties zijn ben ik bang dat enorm veel mensen opgelicht zijn.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:11

Milka schreef:
Ook gedaan maar niks meer van gehoord hoor

Helemaal niks, zelfs geen reactie? Dat vind ik een slechte zaak.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:17

Rizette schreef:
Milka schreef:

Ik heb daar ook een melding gemaakt en kwamen ook meerdere reacties van andere gedupeerden maar verder heb ik er ook nooit meer wat van gehoord. Maar ik heb inmiddels wel door die post mijn geld terug omdat ze daar ook mee las en t heet voelde worden onder dr voeten.

Zag die advertentie van Romy op Marktplaats en heb een melding gedaan van oplichting.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:18

Kidde schreef:
Informatie uit eerste hand mocht toch ook gewoon?

Blijkbaar niet |o

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 08:40

Rizette schreef:
Milka schreef:

Ik heb daar ook een melding gemaakt en kwamen ook meerdere reacties van andere gedupeerden maar verder heb ik er ook nooit meer wat van gehoord. Maar ik heb inmiddels wel door die post mijn geld terug omdat ze daar ook mee las en t heet voelde worden onder dr voeten.

Zag die advertentie van Romy op Marktplaats en heb een melding gedaan van oplichting.[/quote]
Vaak werkt het toch wel als je ze achter de vodden blijft zitten Mooi dat het gelukt is Je weet ook niet altjid wat een zo'n pagina achter de schermen precies doet dus ik zou het daar zeker blijven posten. Hoe meer oplichters in de spotlights komen hoe beter het is.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 09:08

Bedankt voor het melden! Mijn geld ben ik kwijt helaas. Maar nu zie ik gewoon weer een nieuwe advertentie van een set Ice Vibes….. het maakt me woest!!

Excuses voor de offtopic berichten maar wees dus allemaal gewaarschuwd!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:43

Change03 schreef:
Bedankt voor het melden! Mijn geld ben ik kwijt helaas. Maar nu zie ik gewoon weer een nieuwe advertentie van een set Ice Vibes….. het maakt me woest!!

Excuses voor de offtopic berichten maar wees dus allemaal gewaarschuwd!!

Heb je ook bij Markplaats een melding gemaakt? Ik kreeg antwoord dat ze nix verdachts aan de advertentie zien |o zelfs al heb ik gezegd dat een kennis is oplicht en haar dekjes nooit heeft ontvangen. Ik vind dit echt ZO schandalig van Marktplaats, bij mij ging het helaas ook zo |(

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 11:59

Helaas krijg ik inderdaad dezelfde reactie. Ik probeer ook met man en macht met Marktplaats te chatten maar ik kom er niet door. Heel frustrerend dit..... De aangifte ligt in ieder geval bij de Politie. Ik hoop dat ze er iets mee gaan doen en dat ze haar (of hem?) pakken.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 12:10

Change03 schreef:
Helaas krijg ik inderdaad dezelfde reactie. Ik probeer ook met man en macht met Marktplaats te chatten maar ik kom er niet door. Heel frustrerend dit..... De aangifte ligt in ieder geval bij de Politie. Ik hoop dat ze er iets mee gaan doen en dat ze haar (of hem?) pakken.

Ben er bang voor |( Ik heb nooit meer wat van mijn aangifte gehoord en de Procedure non-bancaire fraude laten opstarten door mijn bank. Maar die deden ook niets omdat er geen verdachte activiteiten waren. Ja jemig zeg zo blijven die oplichters toch gewoon lekker bezig?! Ik hoop nix meer tweedehands tenzij ik het kan ophalen. Echt jammer want de lol is er daardoor echt helemaal af nu ;(

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 14:35

Rizette schreef:

Inderdaad veel reacties van andere gedupeerde en vanuit hun een bericht dat er contact opgenomen zou worden, maar nooit meer wat gehoord.
Heb net als dinkeygirl een tijd lang iedere dag een tikkie naar de desbetreffende persoon gestuurd, maar helaas :n

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 17:27

Sorry dat ik weer even binnen kom vallen.

Maar iemand die weet of kleding grote maat van ps of sweden een beetje verkoopt?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 17:55

En dat is dus precies de reden waarom ik eigenlijk geen tweedehands dekjes of andere spullen koop als ik het niet zelf kan halen...

Dan betaal ik wel 3 tientjes meer voor een nieuwe

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 22:43

Ja, ik koop ook liever nieuwe spullen. Om twee redenen, bovenstaande reden en omdat je tweedehands ook nooit zeker weet dat het echt zo netjes is als mensen zeggen.

Vandaag met de Orchid Bloom in de kou <3

Afbeelding

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-25 22:48

Ohhh ik vind die Orchid Bloom zooooo mooi!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 00:10

Dat is hij ook echt, hij is prachtig! Kan me nu wel voor mijn kop stoten dat ik tot afgelopen augustus gewacht heb om hem te kopen _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 02:15

Op de video van ES vind ik de Soft Rouge er trouwens wel weer heel gaaf uitzien! <3

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 08:22

Wat naar van de actieve oplichter. Ik koop en verkoop regelmatig online, maar tot nu toe nooit gedoe mee gehad. Ik moet wel zeggen dat ik het meeste via Marktplaats doe, en het via Facebook minder doe. Maar pas nog een aantal toffe boeken overgenomen voor een nette prijs.

Ik zag vanmorgen de mail van PS met de nieuwe dekjes en shirts. Ik vind ze echt niet mooi haha.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 08:52

Marktplaats vind ik ook maar gezeur hoor, tegenwoordig. Niet eens zozeer dat ik mensen met foute bedoelingen tegenkom, maar niet lezen, zeuren, zeggen dat ze iets komen ophalen en vervolgens niet komen opdagen, noem maar op.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 09:15

Ik heb de afgelopen 2 jaar heel veel (HEEL veel :') ) via Marktplaats gekocht. Heel vaak nog hele mooie spulletjes, leuk contact met verkopers, super dealtjes gescoord dusja… misschien moest het eens misgaan. Ik baal vooral gewoon dat Marktplaats er niks mee doet, zelfs na meerdere meldingen niet.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 09:23

Maar koop je dan met kopersbescherming of zonder? Met is marktplaats toch verplicht er iets mee te doen? Geen verwijt als je zonder doet hoor, dat doe ik zelf ook altijd, ik ben gewoon oprecht benieuwd. Want als het met is, is die kopersbescherming ook een aanfluiting.

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 10:19

Hier gister ook met de orchid bloom <3
Afbeelding

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 10:52

Precies daarom koop ik alleen iets 2e hands als ik het kan ophalen.
Heel mooi die orchid bloom <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 11:05

Ik heb tot nu toe ook altijd goede ervaringen met MP. Doe altijd kopers bescherming en via MP betaalverzoek. Anders gaat het niet door.

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 11:13

Texas02 schreef:
Maar koop je dan met kopersbescherming of zonder? Met is marktplaats toch verplicht er iets mee te doen? Geen verwijt als je zonder doet hoor, dat doe ik zelf ook altijd, ik ben gewoon oprecht benieuwd. Want als het met is, is die kopersbescherming ook een aanfluiting.

Het was inderdaad zonder kopersbescherming, mede omdat ik echt super goede ervaringen heb via Marktplaats. Kopersbescherming is er ook jaren niet geweest.

Lesje geleerd dus.. Vanaf nu altijd met (of gewoon even niet meer zoveel kopen haha.....)