_Bootsie schreef:Vandaag de Purple Grape. Veel mooier dan verwacht
[ [url=m/bD6mku.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is ook mooi! Die valt wel gewoon mooi op maat, of niet? Niet extra groot? Ik twijfel een beetje of ik een Floret wil of een Wave, of Ombre Navy, of eventueel de Parisian Blue maar dat denk ik toch maar niet.. Of dat ik maar eerst eens gewoon tevreden moet zijn met wat ik heb
Ik had graag iets wat op de Equito Pool Party lijkt aangezien ik de Equito dekjes niet meer gebruik en te koop heb.. Het is zo lastig inschatten als je ze alleen maar op een foto ziet, waar ik de Pool Party mee zou kunnen vervangen.. Volgens mij zijn ze allemaal anders
De Ombre Navy kwam nog wel aardig overeen, die had ik toen verkocht omdat ik de Pool Party gekocht had (en omdat hij best klein was op mijn paard in full jump)..

Hij was maar €43,45 bij DeHerthoge Lydia (+ €4,95 verzenden), dus dat kon ik echt niet laten.. Ze hebben nog meer in de aanbieding trouwens
De Midnight Blue houd ik eerst in Full Jump en verder ben ik ook eerst tevreden zo. Maar eens zien hoe lang dat duurt..

Maar die Scarlet vind ik dan weer niet geslaagd met het bruine leenzadel, daar gaat je zwarte veel mooier bij zijn
maar die zal idd mooier zijn met zwart