Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse_loveU_x schreef:Is er iemand die toevallig weet of dit shirt van kramer past bij de ES Bordeaux?
Saaams schreef:Ik had mezelf beloofd dat als ik weer een dressuurzadel kocht. Er een steel blue dekje mocht komen. Is dat dekje uitverkocht.
absque_dubio schreef:Saaams schreef:Ik had mezelf beloofd dat als ik weer een dressuurzadel kocht. Er een steel blue dekje mocht komen. Is dat dekje uitverkocht.
Die wil ik ook nog, stom hè dat ie uitverkocht is? En de crystal grey! Die blijft zo gaaf. Oh en ice blue.
Heb nu de Brick Orange en Rose Breeze, hoop ze snel te kunnen gebruiken. En ben erg benieuwd naar de nieuwe van ES! Weet iemand wanneer deze nou kwam?
darkadia schreef:Ilse_loveU_x schreef:Is er iemand die toevallig weet of dit shirt van kramer past bij de ES Bordeaux?
Shirtjes zijn donker rood. Kleur braam toch? Ik heb een iets ander model en van dit model de Fango. Maar ik heb het Bordeaux dekje niet dus lastig checken. De fango past iig goed bij de golden olive.
[ [url=m/41MQat.jpg]Afbeelding[/url] ]
darkadia schreef:Ilse_loveU_x schreef:Is er iemand die toevallig weet of dit shirt van kramer past bij de ES Bordeaux?
Shirtjes zijn donker rood. Kleur braam toch? Ik heb een iets ander model en van dit model de Fango. Maar ik heb het Bordeaux dekje niet dus lastig checken. De fango past iig goed bij de golden olive.
[ [url=m/41MQat.jpg]Afbeelding[/url] ]