Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjintoo schreef:hier een gewone sympanova ghostpad er onder en zadel blijft 100% liggen op mijn rond gevalletje. Vandaag nog een intensieve dressuurles gehad en zadel is geen mm verschoven. Ben alleen aan't denken om er iets dikkere inlages in te steken. Kan je deze gewoon ergens los kopen? En welke raden jullie aan voor de iets zwaardere ruiter? (maatje 44 voor 1m65)
Sjintoo schreef:en welke zou jij aanraden?
Kwetal schreef:Sjintoo schreef:en welke zou jij aanraden?
Ik denk dat je dat het beste even privé kunt overleggen met BuitenZinnig of met de Belgische dealer "maat 44 bij 1,65m op een rond gevalletje"is iets te weinig informatie om een zinnig antwoord op te geven.
Wat voor inlagen zitten er nu in? zijn die nog goed? wat voor inlagen zitten in de kussens van je Ghost? zijn die nog goed? wat voor ritten maak je?.... dus het beste is overleggen, misschien is het helemaal niet nodig. Of is het beter om iets aan de kussens onder je Ghost te doen....
#hetiszoeenvoudignogniet
Zinzi_jewel schreef:Ooh ik heb wel bruine laarzen bij mijn zwarte zadel en hoofdstel enzo
Heb spijt van 1 ding dat ik een maat 2 zadel heb .
Maat 1 had me beter gepast
Maar verder dol gelukkig met Mn BF BD
Alleen nog alrijd opzoek naar iets voor de kindjes .
Misschien een ghost maar weer
De quilty
Of een met een zweetblad maat piccolo
mirijam schreef:Ikheb mijn Lexington binnen en mijn cheyenne gaat moren de deur uit.
Ik ben van bruin naar zwart gegaan dus letterlijk alles gaat de deur uit. Cap, hoofdstellen, schoenen chaps.
Wat een toestand! Maar ja bruine chaps en schoenen vind ik niet zo mooi op zwart. Ze zijn ook echt donker bruin. Wanneer het cognac was zou het ook nog eens anders zijn.
Nu had ik bruine Mono T beugelriemen en wilde die weer in het zwart maar die van BF zijn best prijzig. Nu heb ik een voordeligere versie van HH gekocht maar die hebben boven geen opening verdorie.
Bij een BF zadel is je gespen voor je beugelriemen natuurlijk dicht. Geen seconde aan gedacht!![]()
Wat dom nu ben ik toch genoodzaakt die van BF te nemen.
Fabster schreef:Welke verf is dat? Ik heb een zwart met witwol zadel. Had via MP paar endurance beugels met leren korf gekocht. Op het plaatje stonden witte, maar t bleken bruine. Niet dat ik er heel veel last van heb, maar zwart staat dan wel mooier.