emilyke12 schreef:kan ik iemand hier blij maken met 25% en 21% korting bij divoza? heb kortingscodes ontvangen, maar ben toch niet van plan om daar direct iets te kopen
als je ze wil hebben stuur maar een pb
Ik heb ze ook ontvangen: 1x 25% en 2x 21% op 1 artikel naar keuze. Te bestellen voor zondag 21 juni. Iemand die ze graag wil?
(Daarnaast nog 25% op een vliegen-, exeem-, zomerdeken en 25% op zomercollectie kleding.)
Nog een vraagje aan diegenen met een Micklem combi: vorige keer plaatste ik een foto (https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55FB935F) met bit, waarop iemand van jullie, Nynke04 dacht ik, zei dat hij zo goed hing qua hoogte (jukbeen mooi vrij). Als ik het hoofdstel als kaptoom wil gebruiken heb ik twijfels: ik zit al snel op het weke deel van de neus als ik wat druk op het touw zet. Ik moet wel zeggen dat als ik tussen de neusriem en het neusbeen voel hij vast genoeg gesnoerd is, maar er zitten toch nog holtes aan de zijkanten. Misschien zet zich dat nog wat beter als hij wat vaker gebruikt is. Dit zorgt natuurlijk ook voor speling. Hoe doen jullie dat? Toch de neusriem wat vaster aansnoeren of de bakstukken een gaatje hoger? Of maak ik me zorgen om niets?
Een wat foto's ter vergelijking:
Wat hoger:

Wat lager: