PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:51

Ik denk dat ze er gewoon weinig van gemaakt hebben

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:07

Famke0506 schreef:
Ik wilde bij the horselet met die 20 procent korting bestellen, maar die gaat er niet af terwijl ik voor 246 euro in m’n winkel wagen heb staan. Weet iemand hoe?

Ik heb het even geprobeerd, maar ik zie er ook geen korting afgaan (en geen code om in te voeren).

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:13

_Lorette_ schreef:
Famke0506 schreef:
Ik wilde bij the horselet met die 20 procent korting bestellen, maar die gaat er niet af terwijl ik voor 246 euro in m’n winkel wagen heb staan. Weet iemand hoe?

Ik heb het even geprobeerd, maar ik zie er ook geen korting afgaan (en geen code om in te voeren).

Heb al gemaild, kreeg antwoord dat er gister een probleem was, maar het nu zou moeten werken. Ik geprobeerd ging maar 15 procent vanaf. Weer terug gemaild met screenshot dat ie nou niet 20 procent pakte. Mailtje terug gehad dat ze erachteraan gingen en dat ik evt mocht bestellen en dan een refund zou krijgen van de overige korting. Ben nog gaan kijken naar een broek en toegevoegd en toen had ik ineens 101,67 euro korting op mn bestelling van 317,70. Toen heb ik maar snel besteld, dus heb nu zelfs meer korting dan verwacht :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:49

Dark sky blijft favoriet op m'n schimmel. Met shirtje in de kleur carbon van kramer.
Afbeelding
Afbeelding

En ook nog doen de deep olivine opgedaan. Ook met polo van kramer. In de kleur green geloof ik!

Afbeelding

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 16:25

Famke0506 schreef:
Heb al gemaild, kreeg antwoord dat er gister een probleem was, maar het nu zou moeten werken. Ik geprobeerd ging maar 15 procent vanaf. Weer terug gemaild met screenshot dat ie nou niet 20 procent pakte. Mailtje terug gehad dat ze erachteraan gingen en dat ik evt mocht bestellen en dan een refund zou krijgen van de overige korting. Ben nog gaan kijken naar een broek en toegevoegd en toen had ik ineens 101,67 euro korting op mn bestelling van 317,70. Toen heb ik maar snel besteld, dus heb nu zelfs meer korting dan verwacht :D

Nou dit dus. Gisteren zat ik ook te stoeien met de site. Ik ben fan van de Cindy legging en een vriendin van me ook. Eerst 2x Cindy wine en een Cindy forrest green in het mandje. Hoppa € 45 korting (onder de € 200 en meer dan 20% korting…). Toen wilde zij een taylor legging erbij… was de korting € 20 geworden…. Steeds eruit en weer toevoegen en ineens stond bij dezelfde bestelling op € 49 korting. Dus snel daarvoor besteld. Geen idee wat er aan de hand was maar bij het afrekenen zag ik de code “236” erbij staan… dit was van de vorige horselet een kortingscode dus misschien bleef dat erin hangen. Ik ben iig happy want nu hebben we de Cindy legging voor € 33 :D

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 16:35

Ik krijg helemaal geen korting erop. Dus ik wacht wel even. :+ Vervelend dat de site problemen blijft geven.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 16:36

Wat is de code dan voor de horselet :D

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 16:38

Phrono schreef:
Wat is de code dan voor de horselet :D

Die zou hij automatisch moeten invullen als je besteld. Bij 2 dekjes doet hij wel automatisch 20% korting op de dekjes, die gaat dus wel goed.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 18:19

Marieke1495 schreef:
Dark sky blijft favoriet op m'n schimmel. Met shirtje in de kleur carbon van kramer.
[ [url=m/hFH4nl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGYgg3.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ook nog doen de deep olivine opgedaan. Ook met polo van kramer. In de kleur green geloof ik!

[ [url=m/sCa3TS.jpg]Afbeelding[/url] ]

O mooi!
Heb je namen van de shirtjes? Ik heb ook deze dekjes.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 18:58

Samantha_ schreef:
Marieke1495 schreef:

O mooi!
Heb je namen van de shirtjes? Ik heb ook deze dekjes.

Als je op de site zoekt op deze kleuren krijg je alle kledingstukken in die kleuren. :)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:46

Texas02 schreef:
Is de PS of Sweden Aqua Floret nog de normale grootte, zoiets als de Ombre? Of zijn die ook al extra groot?

Ik baal echt nog steeds dat mijn nieuwe dekje er niet op kon vandaag _O- Anders was het niet eens zo erg geweest, maar ik had voor zaterdag mijn geruilde Ombre Plum in de planning gehad :+ En volgens mij gaat het zaterdag ook regenen..

Ik heb de Floret Grey. Is niet zo belachelijk groot. Lag toen naast de Pro, die is veel groter dan de Floret. Vind het wel een heel mooi dekje.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:51

x_Milou schreef:
Texas02 schreef:
Is de PS of Sweden Aqua Floret nog de normale grootte, zoiets als de Ombre? Of zijn die ook al extra groot?

Ik baal echt nog steeds dat mijn nieuwe dekje er niet op kon vandaag _O- Anders was het niet eens zo erg geweest, maar ik had voor zaterdag mijn geruilde Ombre Plum in de planning gehad :+ En volgens mij gaat het zaterdag ook regenen..

Ik heb de Floret Grey. Is niet zo belachelijk groot. Lag toen naast de Pro, die is veel groter dan de Floret. Vind het wel een heel mooi dekje.

Bedankt! Ja,ze zijn wel chique vind ik!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:54

Marieke1495 schreef:

Wauw, erg mooi !!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:15

Ja die eerste heb ik gevonden, het shirtje in green zie ik niet.
Weet iemand of die XS van kramer voor een meisje van 12 zou kunnen? M’n dochter wil ook setjes.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:16

Samantha_ schreef:
Weet iemand of die XS van kramer voor een meisje van 12 zou kunnen? M’n dochter wil ook setjes.

Ik vind kramer groot en vooral wijd vallen :( ik pas daardoor niet

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:29

Vandaag de Purple Grape. Veel mooier dan verwacht
Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:48

Samantha_ schreef:

Ik heb op de foto's ook maat xs :)
De groene kleur is forest geloof ik, maar die heb ik vorig jaar al gekocht dus oude collectie.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:58

Bootsie bij zo'n bruin zadel vind ik de purple wel mooi! Het is veel zachter zo :)

Marieke, mooi! Dark sky is ook 1 van mijn favorieten :j

kimly, staat mooi die Monaco!

Hier geen horselet of andere nieuwe dekjes, ik heb net 2 nieuwe zadels gekocht :$ Sinds vandaag heb ik eindelijk weer een dressuurzadel.
Gelukkig maar want ik heb nog een hele hoop dekjes liggen die niet gebruikt zijn :o (en dan zwijg ik nog over de grote stapel gebruikte O:) )

Afbeelding

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:21

Farjen, dan wel jammer dat dit een tijdelijk zadel is haha. Krijg m volgende maand in het zwart

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:33

Farjan dat blauwe dekje links onderin welke is dat? dat is een mooie kleur

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:38

Farjen schreef:
Bootsie bij zo'n bruin zadel vind ik de purple wel mooi! Het is veel zachter zo :)

Marieke, mooi! Dark sky is ook 1 van mijn favorieten :j

kimly, staat mooi die Monaco!

Hier geen horselet of andere nieuwe dekjes, ik heb net 2 nieuwe zadels gekocht :$ Sinds vandaag heb ik eindelijk weer een dressuurzadel.
Gelukkig maar want ik heb nog een hele hoop dekjes liggen die niet gebruikt zijn :o (en dan zwijg ik nog over de grote stapel gebruikte O:) )

[ [url=m/GJdVXB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo te zien hebben wij bijna dezelfde smaak, hele mooie! *\o/*

Ashleytjuhh schreef:
Farjan dat blauwe dekje links onderin welke is dat? dat is een mooie kleur

Dat is de Matt H zo te zien :)

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:50

VC_Immortal schreef:
Famke0506 schreef:

Nou dit dus. Gisteren zat ik ook te stoeien met de site. Ik ben fan van de Cindy legging en een vriendin van me ook. Eerst 2x Cindy wine en een Cindy forrest green in het mandje. Hoppa € 45 korting (onder de € 200 en meer dan 20% korting…). Toen wilde zij een taylor legging erbij… was de korting € 20 geworden…. Steeds eruit en weer toevoegen en ineens stond bij dezelfde bestelling op € 49 korting. Dus snel daarvoor besteld. Geen idee wat er aan de hand was maar bij het afrekenen zag ik de code “236” erbij staan… dit was van de vorige horselet een kortingscode dus misschien bleef dat erin hangen. Ik ben iig happy want nu hebben we de Cindy legging voor € 33 :D

Ja dat had ik dus gister avond ook. Eerst 52 euro korting toen deed ik er een broek bij, was de korting ineens nog naar 38 euro. En toen was de korting ineens helemaal weg. En nu had ik vanmiddag weer maar 38 euro korting, 1,5 uur later een broek erbij en ineens 101,67 euro korting, nergens meer aangezeten en meteen besteld :D
Heb nu de Karen en de Nathalie broek voor 48 euro ipv 71

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:54

Marieke1495 schreef:

Prachtige sets dit Marieke!! <3

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:55

_Bootsie schreef:
Vandaag de Purple Grape. Veel mooier dan verwacht
[ [url=m/bD6mku.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat mooi, ook met bruin zadel, maakt t geheel wat zachter :j

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 22:13

Kan iemand kijken welke ‘code’ er komt voor de kortingen? Misschien dat ik hem handmatig kan invoeren. Tot op heden lukt het mij echt niet om de kortingen erop te krijgen, hoeveel kleding ik ook erin zet.