Nu weet ik niet met welke kleur ik moet beginnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Ik heb ooit 1 dekje gekocht maar ook verkocht omdat pony overleed, nu heb ik sinds 1,5 maand n zwarte daar staat natuurlijk zowat alles op... dacht begin 2de hands maar de zijn bijna niet te krijgen.
Naomi_Haffie schreef:Ik heb ooit 1 dekje gekocht maar ook verkocht omdat pony overleed, nu heb ik sinds 1,5 maand n zwarte daar staat natuurlijk zowat alles op... dacht begin 2de hands maar de zijn bijna niet te krijgen.
Marietje35 schreef:Mag ik me hier ook melden?![]()
Ik heb 1 dekje van ps of sweden, ik zweer erbij! Wil heel graag nog wat erbij, maar jeetje zeg .... wat een keuze! Ik weet ook niet goed welke kleur
Jenara schreef:Marietje35 schreef:Mag ik me hier ook melden?![]()
Ik heb 1 dekje van ps of sweden, ik zweer erbij! Wil heel graag nog wat erbij, maar jeetje zeg .... wat een keuze! Ik weet ook niet goed welke kleur
Deze vraag komt hier geregeld terug, normaal ook met inderdaad zoveel keuze :p
Ik was aan het denken, kunnen we geen "overzicht" maken van alle kleuren dekjes op zoveel mogelijk
verschillende kleuren paarden, als we al onze foto's die we hier toch posten bundelen, moeten we al wel een goed overzicht krijgen, niet?
manolito10 schreef:Jenara schreef:
Deze vraag komt hier geregeld terug, normaal ook met inderdaad zoveel keuze :p
Ik was aan het denken, kunnen we geen "overzicht" maken van alle kleuren dekjes op zoveel mogelijk
verschillende kleuren paarden, als we al onze foto's die we hier toch posten bundelen, moeten we al wel een goed overzicht krijgen, niet?
Een bokt wiki pagina voor alle dekjes?
Iriscope schreef:Misschien kan iemand de foto's verzamelen en in 1 foto bundelen per kleur soort, zodat we niet over het toegestane aantal foto's heen gaan?
Dus 1 formaat met 20 foto's van hoe blauw tinten staan op verschillende kleuren, 1 met groentinten etc?
Iriscope schreef:Misschien kan iemand de foto's verzamelen en in 1 foto bundelen per kleur soort, zodat we niet over het toegestane aantal foto's heen gaan?
Dus 1 formaat met 20 foto's van hoe blauw tinten staan op verschillende kleuren, 1 met groentinten etc?
Drico schreef:Iriscope schreef:Misschien kan iemand de foto's verzamelen en in 1 foto bundelen per kleur soort, zodat we niet over het toegestane aantal foto's heen gaan?
Dan moet er alleen wel toestemming zijn van iedereen om dit te mogen doen, en dat wordt lastig denk ik
bliksemflits schreef:Ik wil mijn foto's niet in een overzicht geplakt hebben, die wil ik zelf gewoon kunnen verwijderen als ik wil.
En zo'n overzicht gaat toch elke keer veranderen? Je kan toch gewoon op de naam van de kleur zoeken in dit topic? Komen er genoeg foto's voorbij.