PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:17

Ik heb ooit 1 dekje gekocht maar ook verkocht omdat pony overleed, nu heb ik sinds 1,5 maand n zwarte daar staat natuurlijk zowat alles op... dacht begin 2de hands maar de zijn bijna niet te krijgen.

Nu weet ik niet met welke kleur ik moet beginnen -O-

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:17

Jolynne schreef:
Het staat haar beter als de mijne :P

Ben heel blij dat ik hem van je kon overnemen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 22:10

Naomi_Haffie schreef:
Ik heb ooit 1 dekje gekocht maar ook verkocht omdat pony overleed, nu heb ik sinds 1,5 maand n zwarte daar staat natuurlijk zowat alles op... dacht begin 2de hands maar de zijn bijna niet te krijgen.

Heel herkenbaar! Ik ben begonnen met de Bordeaux. Wil graag verder de Emerald, Purple gold, Faded fuchsia, morocan blue, ice blue, forest green, olive en pink Pearl nog. Twijfelde over de laatste want vind hem misschien iets flats op zwart, maar ben toch om vanwege de parels. En mijn autocorrect gooit voor sommige namen ineens hoofdletters en voor andere niet hihi

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 22:47

Afbeelding
Golden Olive <3

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 07:46

Hier de pink pearl op mijn donkerbruine. Vind hem niet flets en denk dat ie dat op een zwarte ook niet zal zijn!

Afbeelding

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:36

Naomi_Haffie schreef:

Ik weet natuurlijk niet wat voor kleuren je zelf mooi vindt, maar hier kun je voor een "leuk prijsje" starten:

www.thehorselet.com

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:37

Mag ik me hier ook melden? :)

Ik heb 1 dekje van ps of sweden, ik zweer erbij! Wil heel graag nog wat erbij, maar jeetje zeg .... wat een keuze! Ik weet ook niet goed welke kleur %)

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:11

Marietje35 schreef:

Ik heb 1 dekje van ps of sweden, ik zweer erbij! Wil heel graag nog wat erbij, maar jeetje zeg .... wat een keuze! Ik weet ook niet goed welke kleur %)

Deze vraag komt hier geregeld terug, normaal ook met inderdaad zoveel keuze :p
Ik was aan het denken, kunnen we geen "overzicht" maken van alle kleuren dekjes op zoveel mogelijk
verschillende kleuren paarden, als we al onze foto's die we hier toch posten bundelen, moeten we al wel een goed overzicht krijgen, niet?

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:12

Jenara schreef:
Marietje35 schreef:

Ik was aan het denken, kunnen we geen "overzicht" maken van alle kleuren dekjes op zoveel mogelijk
verschillende kleuren paarden, als we al onze foto's die we hier toch posten bundelen, moeten we al wel een goed overzicht krijgen, niet?

Een bokt wiki pagina voor alle dekjes? _/-\o_

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:13

manolito10 schreef:
Jenara schreef:

Een bokt wiki pagina voor alle dekjes? _/-\o_

Dat zou ik stiekem wel geweldig vinden :D

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:16

Nou, als ik een zak geld had dan wist ik het wel, kocht ik ze gewoon allemaal. :D :+

Ik wil een kleur die in elk geval goed bij mijn broeken past, ik heb een donkerblauwe en grijze broek.

Zo'n overzicht met foto's op de paarden zou heel mooi zijn! :j :D
Ik zit nu door het hele topic heen te scrollen. :D

Iriscope

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:22

Misschien kan iemand de foto's verzamelen en in 1 foto bundelen per kleur soort, zodat we niet over het toegestane aantal foto's heen gaan?

Dus 1 formaat met 20 foto's van hoe blauw tinten staan op verschillende kleuren, 1 met groentinten etc?

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:49

Iriscope schreef:
Misschien kan iemand de foto's verzamelen en in 1 foto bundelen per kleur soort, zodat we niet over het toegestane aantal foto's heen gaan?

Dus 1 formaat met 20 foto's van hoe blauw tinten staan op verschillende kleuren, 1 met groentinten etc?

Ik wil me daar wel eens mee amuseren :) heb ik minder tijd om te scrollen op de webwinkels, want mag toch niets meer kopen :p

DricoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:55

Iriscope schreef:

Dan moet er alleen wel toestemming zijn van iedereen om dit te mogen doen, en dat wordt lastig denk ik

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:05

Drico schreef:
Iriscope schreef:

Dan moet er alleen wel toestemming zijn van iedereen om dit te mogen doen, en dat wordt lastig denk ik

Is dat niet makkelijk opgelost door gewoon aan iedereen te vragen hier of die foto's wil doorsturen en dus delen en nu niet zomaar te gaan terug scrollen en ze gewoon op te slaan op kopiëren?
We kunnen een soort lijstje opmaken van elke kleur dekje per kleur paard en dan kijken wie er daar een foto van wil/kan delen?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:07

Ik wil mijn foto's niet in een overzicht geplakt hebben, die wil ik zelf gewoon kunnen verwijderen als ik wil.

En zo'n overzicht gaat toch elke keer veranderen? Je kan toch gewoon op de naam van de kleur zoeken in dit topic? Komen er genoeg foto's voorbij.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:10

'Vroeger' toen ik nog veel met eskadron deed was Pferdetrends dé plek om kleuren en foto's te bekijken. Het is nu wel minder actief denk ik en zoveel foto's zijn er nog niet van PS maar ze staan er wel bij (per kleur van het paard). https://pferdetrends.com/index.php/en/o ... ish-riding

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:17

Ik check nu Matchydressage en de app dressmyhorse om op m'n eigen paard te passen

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:21

bliksemflits schreef:
Ik wil mijn foto's niet in een overzicht geplakt hebben, die wil ik zelf gewoon kunnen verwijderen als ik wil.

En zo'n overzicht gaat toch elke keer veranderen? Je kan toch gewoon op de naam van de kleur zoeken in dit topic? Komen er genoeg foto's voorbij.

Oh ok, daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht ;)

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:21

Ik zou ind zeggen als je zoekt op de naam vh dekje in dit topic dan vind je de foto’s wel :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:28

Voor de duidelijkheid; mijn voorstel was niet om zomaar foto's van mensen te gebruiken zonder toestemming, uiteraard bedoelde ik met verzamelen dat mensen die dat WEL een tof idee vinden hun foto naar 1 persoon sturen en dus toestemming geven.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:36

Ik denk dat dat heel onhandig is en eerlijk gezegd een beetje het topic "vervuild". Even op de naam van de kleur zoeken is een kleine moeite en dan komt er genoeg naar voren :) Ook op instagram is een goede om te kijken.

Als je een overzicht gaat maken van verschillende kleuren op verschillende paarden verdwijnt die ook tussen alle pagina's dus zal je alsnog moeten zoeken straks ;)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:42

Er bestaat een lemieux facebookgroep met kleurtjes geselecteerd op kleur van t paard en dan kan je daar je foto achterlaten. Je zou zoiets kunnen doen.

Ik had mezelf beloofd dat als ik weer een dressuurzadel kocht. Er een steel blue dekje mocht komen. Is dat dekje uitverkocht. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:59

Als we nou gewoon afspreken dat iedereen de kleur van het dekje en de kleur van het paard onder de foto zet als die een foto post, is het makkelijker zoeken

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:59

Je kan toch ook gewoon vragen of er hier mensen zijn met een bepaald dekje op een bepaalde kleur ? :)