Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Wat een vreselijk niet-representief filmpje zeg. Ik vind de "per micavello mensen" ook altijd heel erg reclame maken voor eigen huis op facebook en bokt etc.
xxdomiixx schreef:Is de barefoot notting hill ook oke voor dressuur (en met oke bedoel ik dan of het er wel oke uitziet bij een slanke ruiter). Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik mijn wintec veelzijdigheidszadel weg zal doen voor bijv. de notting hill, alleen heeft mijn paard nogal een spitse schoft (beetje een haai), nou zag ik dat er nog iemand was die wel geslaagd was met een boomlooszadel dus ik dacht dat de notting hill misschien wel een optie zou zijn ivm de 3 vps lagen.
Sussanne schreef:Maartje1990 schreef:Wat een vreselijk niet-representief filmpje zeg. Ik vind de "per micavello mensen" ook altijd heel erg reclame maken voor eigen huis op facebook en bokt etc.
Over de service bij een scheef zadel praten we dan maar even niet... Oeps... Mag ik niet zeggenMaar zij staat heel negatief tegenover boomloos (alles wat geen semi-boomloos is). Ik had tijdens een pas sessie een bf nervada liggen zonder vps, en zij kraakte bijna alles af. Dus dit filmpje verbaasd me niks.
Geryon schreef:Zijn die nieuwe kifra pads zoals die van jinte? Ik zou zelf geinteresseerd zijn als ze echt op dressuurdekjes lijken, dus niet zo hoekig. Wit voor wedstrijdjes.