Blijheid schreef:pmarena schreef:Ik zou voor een BF ten alle tijden voor een Stretch & Breath singel gaan
Het zal wel teveel gevraagd zijnmaar komt er nog eens zoiets in banaan/halfronde vorm?
Ik heb de gewone FRA/Westip gebruikt met testen, maar merk dat bij mijn pony een halfronde singel toch stabieler is. Hij heeft een snel een beetje een puntbuik van het gras en dan is een rechte singel toch niet echt alles. Ik gebruik nu een norton halfronde singel met elastiek, deze
[ Afbeelding ]
Opzich heel tevreden over (zeker gezien de prijs van 23 euro) maar ik vind het materiaal wel wat zweterig en ik denk ook niet dat deze singel heel slijtvast is.
Daar zeur ik ook al jaren om, wie weet komen die ook nog eens maar vooralsnog dus niet. Ik hoop eigenlijk dat die nieuwe S&B de lederen singel als basis-singel gaat vervangen, en we dan wellicht een lederen banaan erbij krijgen ofzo....zo af en toe vraag ik er weer naar, naar de dingen die ik nog graag wil, en meestal zien ze het eerst niet zo zitten en na een paar jaar komen ze er toch ineens mee dus ik heb nog hoop voor de banaansingel

Maar het is niet zo dat hij er aan zit te komen ofzo. Ook geen bruine of western S&B, ik verwacht wel dat die ooit zullen komen maar ik denk dat BF eerst even de reacties op de S&B afwacht en ze maar veel vraag moeten krijgen naar de andere varianten zodat ze die ook willen gaan maken