Klopt Meneer heeft iets franse voeten, en zijn hoeven waren veel en veel te lang. Nu is hij gisteren bekapt en merk je al gelijk verschil, met bekappen is het recht te zetten Dat zij mn dierenarts ook
ik heb ook weer geschopt - anky bodywarmers racing red - anky polo sea bleu ( of in ieder geval een kleur die erop lijkt , weet de kleur niet meer - anky hortensia halsterset - vliegendeken ( uiteverkoop ) - en ( vind ik dan ) de mooiste aankoop , deze frontriem ( in het echt veel mooier )
Hey, dat is bij Achter n bos! Laatst nog een wedstrijdje gehad
Rena100
Geplaatst: 17-10-13 18:37
Ja ik heb ook laatst een kleine aankoop gedaan. Dekje + bijpassende bodywarmer van Subscribe. Rijbroek van Eurostar en een rijdeken van Divoza die ik gratis kreeg
Ohja, de kat had ik al
Edit: bijna vergeten, ook nog een gaaf roze dekje gekocht
Zeker niet nieuw, maar heeeeel oud een ponydekje onder een 17" zadel
romyloverrr
Geplaatst: 17-10-13 19:11
aaaa , jij en NIET roze , dat heb ik nog nooit gezien
best een leuk dekje eigenlijk.
michelle___
Geplaatst: 17-10-13 19:14
romyloverrr schreef:
aaaa , jij en NIET roze , dat heb ik nog nooit gezien
best een leuk dekje eigenlijk.
Komt de laatste tijd vaak voor hoor Ik ben alles aan het wassen, dus het roze moet eerst schoon. Maar met dit natte weer droogt het haast niet. Is gewoon een QHP dekje uit de oertijd.
BonteLisa
Geplaatst: 17-10-13 19:17
Had ik bijna mijn langgespaarde cognac set compleet word zadel en 2 hoofdstellen gejat.. Maar heb wel goed ingeslagen bij tentenkamp 3 dekens erbij 3 paar peesjes handschoenen en een dekje gekcht
@michelle had je bijna niet herkend is dit undercover outfit. Ik heb een platunim gold van eskadron gescoord nu nog even de bandages er bij bestellen en weer een setje compleet, love it
michelle___
Geplaatst: 17-10-13 20:43
PrimaDonna_ schreef:
Oooo nee joh! Hahahaha wat grappig! Met bloemenprint..?
na lang meelezen kan ik dan toch eindelijk ook iets plaatsen
Gister naar tentenkamp geweest en ja, dan ben je zomaar niet klaar he. Eeeeven inkopen gedaan voor onze vierjarige die volgende week naar huis komt (wordt nu ingereden, heb er maandag voor het eerst zelf op gezeten) vraag me niet welke kleuren het precies zijn of wat de precieze naam nu is, want dat interesseert mij niet
crème kleurig dekje
en bijpassende beschermers (zijn in het echt dezelfde kleur)
een goede bp die ik hopelijk niet nodig heb
en een suuuupermooi bruin hoofdstel waar ik echt blij mee ben maat extra full omdat ons paard gewoon een mega hoofd heeft het enige andere hoofdstel dat ik in die maat zag hangen was dus bijna €400,- toen was ik toch wel even heel blij toen ik deze zag hangen