Deze

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Helaas liggen we er wel even een paar maanden uit...
Tussenpees in achterbeen is de aanhechting ietwat beschadigd.
En hij had een forse ontsteking in zn hals. Die is ingespoten en zn pees behandeld met shockwave
afkepieteke schreef:Zou de nieuwe Soft Rouge ook in de modern variant komen? Voor mijn 'nieuwe' friese merrie wil ik een mooi eigen dekje, maar ik vind 'classic' variant minder mooi![]()
Of hebben jullie nog moetertjes voor op een fries qua kleur?![]()
Ik heb al de blue meadow glimmer, de orchid, en de modern new maroon. Oh en de crystal merlot gold (?)
[ Afbeelding ]
Ballard_L schreef:Dit is een betere weergave van hoe de kleur echt is[ Afbeelding ]
Ballard_L schreef:Dit is een betere weergave van hoe de kleur echt is[ Afbeelding ]
Rianne1807 schreef:Ballard_L schreef:Dit is een betere weergave van hoe de kleur echt is[ Afbeelding ]
Oeh....die vind ik toch echt heel mooi.
Ik ben ook benieuwd naar de vergelijkings foto.
annaxmaex schreef:Ballard_L schreef:Dit is een betere weergave van hoe de kleur echt is[ Afbeelding ]
Kan je vergelijking met winter rose en/of timeless rose maken?
ivy_power89 schreef:Helaas liggen we er wel even een paar maanden uit...
Tussenpees in achterbeen is de aanhechting ietwat beschadigd.
En hij had een forse ontsteking in zn hals. Die is ingespoten en zn pees behandeld met shockwave
GinyGin schreef:Hoi hoi!
Ik kom even binnenvallen. Ondertussen begint mijn PS of Sweden collectie te groeien en ben ik zelf erg blij met hoe deze dekjes (blijven) liggen op mijn paard met een hoge schoft.
Nou trekken de saddle pad Elite mij in navy en vintage green mij toch elke keer weer aan, maar ik blijf twijfelen omdat ik ze er op de foto dunner uit vind zien als de signatures en stripes. Heeft iemand van jullie ervaring met hoe de elite dekjes zijn?
Alvast bedankt!