Marjo schreef:Ja ik dacht dat de volgende drop van PS ook op 18 mei is
Oh dat zou echt tof zijn! Toch maar eens in de gaten houden en evt pre orderen. Ik heb vrijwel alleen ES maar in dit geval vind ik het gele van PS mooier.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marieke1495 schreef:Autumnn schreef:Wat hebben jullie trouwens bij de Bordeaux, Grey Bordeaux, Forest Green, Wine en Emerald?
[ [url=m/V5dFVR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit shirtje van kramer. Helaas van de collectie van vorig jaar! Is de kleur green lake.
Marieke1495 schreef:Autumnn schreef:En bij welk dekje heb je die dan? Want die op jouw foto heb ik niet
Dit is de ES emerald. Maar uit jouw bericht begrijp ik dat je zelf de PS emerald hebt. Dan kan ik je niet helpen.
Autumnn schreef:Wat hebben jullie trouwens bij de Bordeaux, Grey Bordeaux, Forest Green, Wine en Emerald?
gewoonmarie schreef:[ [url=m/GidmpG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo blij als een kind![]()
Jenara schreef:Autumnn schreef:Wat hebben jullie trouwens bij de Bordeaux, Grey Bordeaux, Forest Green, Wine en Emerald?
Bij de bordeaux heb ik momenteel een (mannen) superdry trui, iets met korte mouwen zoek ik nog, liefst een poloshirt, dus ik hou me ook aanbevolen voor tips!
[ [url=m/WDaaxH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de Wine heb ik ook een superdry trui, een t-shirt van de H&M en nu recent nog 1-tje van decathlon bij gevonden ook, heb er niet meteen een link voor, aangezien ik m gewoon in de winkel heb gekocht.
[ [url=m/nfKUPw.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES emerald heb ik een leuk hollister shirt ook bij gevonden via zalando!
[ [url=m/f54bAq.jpg]Afbeelding[/url] ]
DinaxUllie schreef:Zijn de ES Emerald en Amazonite dezelfde kleur op de bies na? Het lijkt op de foto's alsof de Amazonite net wat feller oogt.
Of heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto?