plutolover schreef:ik heb zeker gemist waarom iedereen dezelfde hoofdstel heeft gekocht haha
Horze had een foutje en het hoofdstel was nu maar 60 euro ipv 270 (ongeveer).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:ik heb zeker gemist waarom iedereen dezelfde hoofdstel heeft gekocht haha
Leedebee schreef:Hij valt best klein uit he?
Ik ga er nog ff een gaatje bijmaken en een grotere frontriem er op zetten, dan zit hij denk ik net ff beter. Keelriem kan nog een stuk losser aan de andere kant.
(Natuurlijk weer mn vinger voor de lens gehouden)
[ [url=m/JuIMgP.jpg]Afbeelding[/url] ]
prugelpiet schreef:Ik weet niet waar je een gaatje bij wil maken, maar volgensmij zit je neusriem heel netjes zo. Ik zou hem niet lager doen.
Leedebee schreef:Ik vraag me wel af hoe groot het verschil is tussen cob en full.
Cob valt nu vrij klein, maar misschien valt full dan toch weer te groot
Leedebee schreef:prugelpiet schreef:Ik weet niet waar je een gaatje bij wil maken, maar volgensmij zit je neusriem heel netjes zo. Ik zou hem niet lager doen.
Toch niet? Ik wou dat bij de bakstukken doen. Ik word af en toe helemaal kierenwiet van hoe het dat wel of niet moet zitten. Al die "productfoto's" zijn allemaal gelikte sportpaarden, dus dan is het ook lastig vergelijken
Saaams schreef:Ik wacht nog op de bit riempjes. Iemand die weet waar ze leverbaar zijn?
Hypostore verwacht ze pas 9 juni.