Geniet lekker van je ghost! Ik doe het iig wel met mijn ghostje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TinePine schreef:Bij drukkingen zie je in ieder geval veel kleinere droge plekjes dacht ik. Heb je de pommel er al eens ´los´ opgehad. Dus zonder zadel om te kijken hoe deze ligt/ aansluit?
nientje78 schreef:mmm...dat is wel jammer.
Gebruik je ze intensief?
Met verkleven bedoel je dat het bontje zelf minder word (niet meer zo zacht dan bedoel ik)
pmarena schreef:Ik zou voor een BF ten alle tijden voor een Stretch & Breath singel gaan
TinePine schreef:Ik had het in het begin ook, maar na een paar weken zat ik als een huis.
Misschien heb je hier iets aan? http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Geeft-een-Barefoot-wel-genoeg-steun/
Loes'sCorner schreef:Zijn er eigenlijk nog tevreden Trekker gebruikers?
Ik lees de laatste tijd vrijwel alleen maar wisselvallige of negatieve reacties en dat ze weer de verkoop ik gaan.
Ik weet dat het toen voor mijn haf uiteindelijk ook niet ok ws, maar twijfel toch weer voor mijnn fjord, gewoon omdat het principe me aanspreekt.
Mss toch beter voor stratrekk kijken.
Zijn er inmiddels al meer ervaringen met Hidalgo?
Wubbo schreef:Nog even terug gekomen op de beugelriem bontjes.![]()
Ik heb ze nu een aantal keren goed geprobeert, maar de lamsvacht gaat verkleven en gaat ook iets zakken tijdens het rijden.![]()
Ik gebruik ze nu niet meer als beugeriem bontjes, maar als singelhoes bontje en dat werkt ook prima.