Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:[ Afbeelding ]
Ik had de ES emerald ook op mijn oranje vos. PS emerald overigens ook, maar daar heb ik zo snel geen foto van en ik denk dat het over ES gaat?
Waidida schreef:Ik kom me hier ook eens in het topic werpen, ik ben sinds kort in het bezit van een vos puppypaard. Nu heb ik al eens grote kuis gedaan in mijn dekjes collectie en is er stiekem dus weer wat plaats. Het is echt een zeer oranje vos (al zeker in de winter, zomervacht weet ik nog niet) en ik heb dus geen idee wat voor kleuren erop mooi zijn. Ik heb bijvoorbeeld een diep/felblauw van lemieux (marine loire) die hem echt prachtig staat, en nog een donkerpaarse die denk ik ook erg mooi zal zijn op hem.
Nu had ik mijn oog laten vallen op de ES emerald maar ik krijg echt geen hoogte van de kleur, op de ene foto lijkt het een diep blauwgroen te zijn en soms gewoon echt blauw.
Wat denken jullie dat ook nog mooi is?
ivy_power89 schreef:Ik vind die nieuwe niet wauw moet ik eerlijk zeggen![]()
Maar dat komt denk ik ook omdat ik vandaag een heule dikke rekening had bij de kliniek voor 1 van mn paarden en mn bankrekening ook roept dat deze kleur het nu gewoon even niet is