Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tango1979 schreef:Ik leef in PS rijbroeken. Zoe Nathalie Karen en Brooklyn heb ik. Zitten allemaal heerlijk, Zoe valt net wat ruimer wel. Het zijn niet echt plaksilliconen vind ik, en idd zijn ze allemaal dun. Als het echt koud is eigenlijk te dun. Maar nu in de zomer vind ik ze heerlijk
NorwayFjord schreef:Oehh die purple grape is zo mooiIk ben ook fan van de PS broeken, overweeg met een goede deal misschien toch legging(s) te bestellen in de Horselet en misschien nog Minna shirtjes.
Hier de PS of Sweden monogram lemon (tweedehands) gekregen van mijn beste vriendinnetje, alvast voor mijn verjaardag over 2 maandenHad het Minna shirtje al in lemon dus super happy mee
Even in de was en dan wachten tot paard klaar is om te rijden, die heeft nu een veulen van een week oud staan
[ [url=m/nbKYIA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Tot hoe lang gaat the horselet nog dan? Ergens twijfel ik nog een klein beetje over de Ombre Navy. Maar met die verzendkosten kan ik hem net zo goed van marktplaats halen. En wat me tegenhoudt is dat er natuurlijk wel een reden was dat ik hem toen verkocht had, ik pakte hem eigenlijk nooit. Nu zal dressuur vast beter liggen, maar dan nog.. Misschien toch beter ooit de Parisian Blue oid..
Is er toevallig ergens een vergelijking met de Ombre Navy en de Parisian Blue?
aniek1985 schreef:_coquette_ schreef:Zouden die 3 uit de nieuwe collectie weer zo'n vreselijke witte vinnenkan hebben? Dan kan ik die sowieso van de lijst schrappen
Ik zag deze foto voorbij komen. Weet niet of het bij alle 3 zo is.
Hier ook liever geen witte binnenkant.
[ [url=m/ikXtK8.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissJG schreef:Beetje jammer dat de nieuwe €99 zijn. Vind dat toch wel erg prijzig voor een eigenlijk normaal dekje
ivy_power89 schreef:Maar alle dekjes worden duurder, le mieux heeft nu ook dekjes boven de 100 euro.
Het zou mij zelfs verbazen dat ALLES duurder wordt maar de artikelen voor de paardensport niet.......