Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:We kunnen ook proberen de regen te retourneren?
Daannvd92 schreef:Ik heb vandaag mijn donkerbruine Theta binnen gekregen. En hij is echt heel donkerbruin, bijna zwart. T is heel slecht weer dus paarden waren niet happy met de passessie.![]()
Paard waar ik m voor heb gekocht (wel blij mee, even finetunen en morgen mee rijden);
[ [url=m/5RX3H1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ben benieuwd met rijden morgen, hij is heel gevoelig en laat ook wel merken als hij het geen fijn hoofdstel vindt.
En gepast op de fjord (keelriem te strak op de foto, krijg de neusriem net aan op t 1e gaatje dicht en frontriem gaat echt net);
[ [url=m/2G5Aja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Crista schreef:Daannvd92 schreef:Ik heb vandaag mijn donkerbruine Theta binnen gekregen. En hij is echt heel donkerbruin, bijna zwart. T is heel slecht weer dus paarden waren niet happy met de passessie.![]()
Paard waar ik m voor heb gekocht (wel blij mee, even finetunen en morgen mee rijden);
[ [url=m/5RX3H1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ben benieuwd met rijden morgen, hij is heel gevoelig en laat ook wel merken als hij het geen fijn hoofdstel vindt.
En gepast op de fjord (keelriem te strak op de foto, krijg de neusriem net aan op t 1e gaatje dicht en frontriem gaat echt net);
[ [url=m/2G5Aja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi hoofdstel zeg! Welke maat is dit? Vindt het ook zo mooi dat de bakstukken zo ver zijn teruggesneden!
Heb zelf ook een Fjord, maar bij bijna alle hoofdstellen komt het bakstuk bijna in d'r oog. Rijd nu dus met de stubben freedom, maar dit ziet eruit als een mooi alternatief!