Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirijam schreef:Ik heb een Lexington op de kop getikt een zwarte en mijn bruine cheyenne gaat de deur uit.
Nu wil ik mijn hoofdstel verkopen en volgens mij is dat de Barefoot Cedar, nu ziet die er eigenlijk anders uit als op de site. En kan ik dit type dus eigenlijk niet terug vinden? Er zit ook geen leadrope bij. Ik heb hem ooit ook 2e hands gekocht. Hebben jullie een idee of er nog een oude versie was ofzo [ [url=m/3Lalr6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphneeeej schreef:mirijam schreef:Ik heb een Lexington op de kop getikt een zwarte en mijn bruine cheyenne gaat de deur uit.
Nu wil ik mijn hoofdstel verkopen en volgens mij is dat de Barefoot Cedar, nu ziet die er eigenlijk anders uit als op de site. En kan ik dit type dus eigenlijk niet terug vinden? Er zit ook geen leadrope bij. Ik heb hem ooit ook 2e hands gekocht. Hebben jullie een idee of er nog een oude versie was ofzo [ [url=m/3Lalr6.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cedar van Barefoot is ook nog wel eens veranderd geweest van model! kan best zijn dst je een oud model hebt.
mirijam schreef:Ik heb een Lexington op de kop getikt een zwarte en mijn bruine cheyenne gaat de deur uit.
Anoniem schreef:Is hier iemand die een van de nieuwste barebackpad van grandeur heeft?
Ik heb een krakkemikkig lijf. Met boomzadel snel last van m'n rug.
Met barebackpad van Barefoot ( ride on met schaapje) zit ik goddelijk.
Echter wil ik af en toe lichtrijden.
En hoewel ik echt weet dat je dit niet met beugels
Moet oplossen is het voor mij zonder wel echt zwaar.
Van grandeur begreep ik dat de drukverdeling wel goed is?
Lughnassadh schreef:mirijam schreef:Ik heb een Lexington op de kop getikt een zwarte en mijn bruine cheyenne gaat de deur uit.
Dit is de Cedar. Ik heb een nieuwer model en die ziet er net iets anders uit maar zo te zien niet veel.
minikatje schreef:Hallo allemaal,
vanmiddag heb ik Bles opgehaald (beetje vreemd want hij heeft een kol)
Superlief beest, hele weg geen kik gegeven
Alleen bij Bles heb ik een bitloos hoofdstel gekregen en een boomloos/barebackzadeliets.
Dat bitloze hoofdstel zal wel, daar heb ik geen problemen mee.
Maar het zadel heeft een ophanging onder het zadel door, Bles is ook totaal niet gecharmeerd van het ding.
Oren gaan gelijk naar achteren en hij kijkt heel boos.
Zal straks foto's maken van het geval en het geval op Bles