Waar ze liezen, singel, hals enzovoort echt heel nat zijn, komen ze nagenoeg droog onder het dekje vandaan.
Dekje is dan wel nat aan de bovenkant, maar even uithangen en dag erna is het tot nu toe steeds weer droog
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Regenpier schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen!
Mijn paard heeft snel last van bultjes op de plek van het dekje. We moeten hierdoor dekjes na 2 a 3 x rijden altijd wassen, om de bultjes te voorkomen. De bultjes zijn een soort irritatie op vuil/schuren. Ze heeft er verder geen last van/geen pijn aan. Ik hoor veel goede verhalen over Le Mieux. Zouden deze dekjes de oplossing kunnen zijn?
Noukie schreef:Volgens mij hier al vaker besproken, maar vallen de support boots niet vrij lang?
Ik heb achter de brushing boots maat L (27cm lang). Nu kijk ik voor support boots voor voor, maar daar is de M al 29cm. En ik snap dat de support boots echt rond de kogel vallen, maar die brushing boots passen al net niet voor qua lengte.
En een S ga ik qua breedte niet redden vrees ik
_Sofie schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik ben op zoek naar dit dekje: https://www.horsehealth.co.uk/saddle-pa ... uare-green
Bij deze shop is ie uitverkocht. Heeft iemand enig idee waar deze kleur nog te koop is in NL/UK?