Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Ik heb net de zitting van mijn bruine Ghost ingevetDat zwart aan de achterkant, de singel-ophanging en stoten plus kussens zijn niet van leer toch?
Buitenzinnig schreef:Jennyxx schreef:Ik heb net de zitting van mijn bruine Ghost ingevetDat zwart aan de achterkant, de singel-ophanging en stoten plus kussens zijn niet van leer toch?
Zwarte aan achterkant gewoon meenemen, dat is leer. Singel stoten en kussens zijn niet van leer (biothane en sympanova). Voorkant singel ophanging is wel van leer.
Buitenzinnig schreef:Geld mag ook mijn kant op rollen haha
Tsja, ik had niks te zeggen over deze Quilty!
Als het allemaal goed gaat komt er wel een hele mooie Barokko, in mooie kleuren. Ben heel benieuwd
Buitenzinnig schreef:Geld mag ook mijn kant op rollen haha
Tsja, ik had niks te zeggen over deze Quilty!
Als het allemaal goed gaat komt er wel een hele mooie Barokko, in mooie kleuren. Ben heel benieuwd
SarahIlse schreef:Hoe zit dat eigenlijk met 'anders-dan-zwarte' Barefoot zadels? Ik zir al een aantal keer ern mooie nootbruine voorbij komen, maar is er ergens een lijstje waar op staat in welke kleuren ze beschikbaar zijn? Of moet ik dat dan echt per kleur vragen of ja, hoe zit dat?
Kwetal schreef:SarahIlse schreef:Hoe zit dat eigenlijk met 'anders-dan-zwarte' Barefoot zadels? Ik zir al een aantal keer ern mooie nootbruine voorbij komen, maar is er ergens een lijstje waar op staat in welke kleuren ze beschikbaar zijn? Of moet ik dat dan echt per kleur vragen of ja, hoe zit dat?
Staat dat niet gewoon op de website van Barefoot?? In de shop?
SarahIlse schreef:Kwetal schreef:
Staat dat niet gewoon op de website van Barefoot?? In de shop?
Nee, ik kon het niet selecteren. Wel de maat, maar geen kleuren.
Citaat:Hier deze week al zo'n 120 km gereden, reken ik net uit, op mijn ghost.
Wel verdeeld over 2 pony's hoor, de fjordenman heeft er ruim 80 voor zijn rekening genomen
Gaat nog altijd zeeeer comfortabel. De laatste dagen wel mijn BF-schaapje er weer op, toch lekkerder voor mij, al is het maar omdat het nét weer anders zit