Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lovey_ou

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 22:22

In delen betalen is niet mogelijk :n

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 17:22

Irisje, zoals meermaals aangegeven heb ik er nog een te koop. Mocht je interesse hebben mag je een pbtje sturen! In delen betalen is inderdaad bij Arno niet mogelijk, maar het duurt natuurlijk wel even voor je zadel (en de rekening) geleverd worden!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 17:58

Dondeyne, hoe gaat de verkoop bij jou? Ik had die van mij op mp staan maar kreeg er soms echt waardeloze biedingen op. Heb hem daarom bij Arno afgegeven zodat hij hem mee kon nemen als iemand een zadel zocht, schijnt toch beter te werken want was hem na 2 weken kwijt voor het bedrag wat ik in gedachten had. Voor de koper ook handig want als hij iets aangepast moet worden kan dat meteen.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 09:06

Mijn topic is al een tijd gesloten en heb het zadel nooit op Mp gehad, omdat zadel niet perse weg moest. Ik heb datzelfde aan Arno gevraagd, maar bij mij wilde hij dat niet doen?? Ik word er een beetje moe van; heb destijds echt drie maanden langer op mijn zadel moeten wachten dan de voorspelde leertijd, maar tegen die tijd was al lang duidelijk dat het niks meer zou worden met mijn paard.. Helaas hebben ze daar niks in willen betekenen.

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 09:37

Hmm dat is apart, ik heb gemaild met de dame die daar werkt. Was zo geregeld. Misschien nog eens vragen, dat ze het nu wel doen?

Amikaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 12:10

Voor mijn nieuwe paard ook op zoek naar een Arno Brandt SB, gemaild naar brandt: op dit moment nog altijd een levertijd van 12-14 weken.. :roll:
Dus als iemand er nog 1 in de verkoop heeft/te koop weet?

Ik zoek een 17,5 inch, boommaat medium/wide :)F

Alvast bedankt voor de tips!

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:15

Er staan er steeds minder op internet te koop. Dus ben ook alles goed in de gaten aan het houden of er iets in mijn maten staan.

Had met Arno contact opgenomen en hij zei dat er nog wat tweedehands zadels lagen in de maten die je aangeeft @Amikaa. Ze waren nog aardig nieuw, dus was vanaf 1000,-.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:35

Hij komt morgenavond bij ons op stal, en neemt dan de Mono Close Contact mee die Linda ook heeft, maar dan zonder het extra wronget`je voor je dijbeen. Ben heel erg benieuwd!

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:54

Bij mij komt hij ook morgenavond op stal. Hoop dat hij mijn kn direct recht kan maken zodat ik weer wat kan gaan rijden. Wacht nu al 19 weken op mijn nieuwe zadel....

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 15:49

Charmaine schreef:
Bij mij komt hij ook morgenavond op stal. Hoop dat hij mijn kn direct recht kan maken zodat ik weer wat kan gaan rijden. Wacht nu al 19 weken op mijn nieuwe zadel....

Hoe laat? :D
Ik heb als indicatie tussen 19:00 - 21:00 :')

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 16:11

Dan komt ie van ons uit naar jou want wij hebben als richttijd tussen 17.00-19.00 uur :-) Geloof dat hij bij ons zo'n 4 zadels te doen heeft. Wij zitten overigens in Woubrugge ;-)

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:00

Charmaine schreef:
Dan komt ie van ons uit naar jou want wij hebben als richttijd tussen 17.00-19.00 uur :-) Geloof dat hij bij ons zo'n 4 zadels te doen heeft. Wij zitten overigens in Woubrugge ;-)

Had me vergist, was zo druk op het werk dat ik dacht dat het woensdag was! Maar hij komt donderdagavond dus. :j

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:15

Hallo!

Ook ik heb besloten om een afspraak te maken met Arno Brandt hij komt op 17 maart langs. Vandaar dat ik hier even mee lees ondertussen,

Ben erg benieuwd!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:19

Ik zit morgen alweer op de helft van de wachttijd :))

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:13

Ah Koortje, vandaar. Ik dacht al dat je wat uit de route zat ;-)

Lovey-ou hoop voor je dat jouw zadel sneller geleverd wordt dan die van mij...Het wachten duurt zooooo lang :-(

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:40

Ik hoop het ook :=

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:58

Arno is geweest, kn weer recht. Voelde goed in stap dus ik heb goede hoop het rijden na 5 maanden weer op te kunnen pakken.

Arno gaat morgen de fabriek bellen wat er met mijn zadel aan de hand is. De rest wordt namelijk wel op tijd geleverd. Wellicht dat er bij mij wat extra aanpassingen nodig waren ivm Max zijn moeilijke pasvorm. Hoop op positief bericht :D

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:57

Charmaine schreef:
Arno is geweest, kn weer recht. Voelde goed in stap dus ik heb goede hoop het rijden na 5 maanden weer op te kunnen pakken.

Arno gaat morgen de fabriek bellen wat er met mijn zadel aan de hand is. De rest wordt namelijk wel op tijd geleverd. Wellicht dat er bij mij wat extra aanpassingen nodig waren ivm Max zijn moeilijke pasvorm. Hoop op positief bericht :D

Dus ik begrijp dat hij niet alleen eigen AB zadels verkoopt en maakt, maar ook andere merken weer goed pasbaar maakt voor zover mogelijk?

Vanavond komt hij, ben heel benieuwd naar het Mono Close Contact zadel!

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 12:10

Ik ben benieuwd wat je er van vindt Koortje. Heb er een stuk of 6 getest afgelopen maanden en stuk voor stuk zaten ze allemaal heerlijk :-) Close contact vond ik minder fijn qua zweetbladen overigens, maar dat is heel persoonlijk hoor.

Arno doet inderdaad niet alleen zijn eigen zadels. Hij verkoopt en past ook andere merken. Bij een stalgenoot heeft hij bijv een Kieffer verkocht bij een paard wat nog helemaal in de groei is.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 13:52

Maar nieuwe klanten met een zadel die niet afkomstig is van hem neemt hij niet meer aan.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:36

mywayzidane schreef:
Maar nieuwe klanten met een zadel die niet afkomstig is van hem neemt hij niet meer aan.

Hoe bedoel je dit?
AB komt op 18 mrt bij een stalgenootje en wilde hem bellen of hij naar mijn huidige zadel kan kijken.
Mijn paard heeft korte rug, brede schouders en is rondgeribt.
Heb al talloze mensen er naar laten kijken en van alles op gehad maar het alles blijft naar voren schuiven.
Om moedeloos van te worden.
Weet niet of een AB zadel uitkomst gaat bieden maar goed.
Heeft hij nog wel tweedehands?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 17:45

Hij zal je huidige zadel niet gaan aanpassen. Ik persoonlijk denk dat ie niet te beroerd is om even te kijken maar hij zal er niks aan veranderen.

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:18

Zoals ik bovenstaande posten begrijp, neemt hij je niet aan als klant als je een zadel hebt wat je niet bij hem gekocht hebt en je geen zadel bij hem wilt kopen. Dus voor enkel opvullen van het zadel wat je al hebt, neemt hij je niet als klant aan begrijp ik nu.

Mijn stalgenootje die de Kieffer kocht, heeft hem laten komen voor aanschaf van een zadel.Dat was in november. En ik heb natuurlijk wat in bestelling staan en kan niet uit de voeten met de leenzadels.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:17

Dat klopt helemaal! Althans zoals ik het heb begrepen. In eerste instantie vroeg ik namelijk of hij mijn huidige zadel kon aanpassen. Kreeg toen via de mail terug dat ie dat dus niet meer doet.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:25

Wat Chermaine zegt klopt inderdaad. Dit komt omdat de wachttijd steeds langer werd en het soms ook echt niet leuk is hoeveel werk hij aan een verandering heeft en dan niet veel kan vragen ervoor. Je wilt niet weten wat voor vulling er af en toe uit een zadel komt. Of dat een boom aangepast moet worden. Dit kost erg veel tijd en die tijd steekt hij liever in de zadels die hij verkocht heeft omdat hij dan weet dat ze kwalitatief goed zijn met een correcte vulling en dat houd dan in wol ipv de meest vreemde dingen. Echt soms komen er zadels binnen met piepschuimbolletjes en tapijtsnippers enzovoorts erin.
Niet iedere zadelmaker komt langs om je zadel te controleren dus dan zie je ook niet wat er in gaat.