Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:[offtopic] Als ze sterk zijn op links gaan ze inderdaad rechtsom juist makkelijker tinkersjakie. Sandraax, ik denk inderdaad dat dit iets iets wat de Micklem niet op kan lossen. Je kan eens een kijkje nemen op http://www.atletischerijkunst.nl voor informatie over het lichaam van het paard, en bijvoorbeeld ongelijke aanleuning en scheefheid.[/offtopic]
Ik ben nog steeds mega blij met de micklem! Alvaro loopt als een trein, echt genieten! En hij staat hem prachtig!Ik vind toch dat hij als bitloos hoofdstel wel een wezenlijk verschil maakt, als ik het bijvoorbeeld vergelijk met mijn Marylot hoofdstel.
[ Afbeelding ]
saskiaojan schreef:Vandaag mijn fjord ook een keer gereden met de micklem van mijn andere pony, top en ook direct bitloos, zitten de teugels dan aan de goede ringetjes, dit leek me het meest logisch namelijk![]()
[ [url=m/JsMm4C.jpg]Afbeelding[/url] ]
FelineNanet schreef:saskiaojan schreef:Vandaag mijn fjord ook een keer gereden met de micklem van mijn andere pony, top en ook direct bitloos, zitten de teugels dan aan de goede ringetjes, dit leek me het meest logisch namelijk![]()
Wat heb jij een mooie teugels! Ik heb wel rubberen maar zonder clips, ben al vrij lang naar zoiets op zoek. Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt?
FelineNanet schreef:saskiaojan schreef:Vandaag mijn fjord ook een keer gereden met de micklem van mijn andere pony, top en ook direct bitloos, zitten de teugels dan aan de goede ringetjes, dit leek me het meest logisch namelijk![]()
Wat heb jij een mooie teugels! Ik heb wel rubberen maar zonder clips, ben al vrij lang naar zoiets op zoek. Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt?