Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avensis schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier blij met de sale van PS. Groen had ik al, nu fudge en black erbij!
Shirtje van kramer past er perfect bij
Zertab schreef:Ik twijfel dus nu over de steel blue of de quito morning sky. Ik rijd ook op een Haflinger.... Keuze stress
Haf_Woezel schreef:Hij ligt erop.. steelblue
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hierbij besloten om de paraisian set te verkopen
( bij interesse €70 voor de set excl. verzendkosten €8 naar pickupshop dpd)
(En de weatherbeeta pink ook te koop €30)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
DinkeyGirl schreef:Zertab schreef:Ik twijfel dus nu over de steel blue of de quito morning sky. Ik rijd ook op een Haflinger.... Keuze stress
Steel blue en morning sky zijn 2 hele verschillende kleuren, de morning sky is denk ik een beetje zoals de ES Ice blue dus echt heel licht.
Mooi Texas al ben ik niet zo van de glimmers! Wel van de blauw
Avensis echt een hele mooie set zo met die velvets! Ik vind die felroze wel gaaf maar is volgens mij dezelfde kleur als de cranberry. Heeft iemand daar toevallig een vergelijkingsfoto van?
Cadanza en mn juf hebben vandaag weer de galop geoefend, deze keer met de Royal classic
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zertab schreef:Ik twijfel dus nu over de steel blue of de quito morning sky. Ik rijd ook op een Haflinger.... Keuze stress
Haf_Woezel schreef:Zertab schreef:Ik twijfel dus nu over de steel blue of de quito morning sky. Ik rijd ook op een Haflinger.... Keuze stress
Haha het spijt me maar ik vind de steelblue echt het juiste kleur lichtblauw. Vandaar dat ik de paraisian besluit weg te doen ondanks ik daar dan wel beschermers van heb.
Ik moet overigens ook want de plek op stal is vol tot aan het dak aan mijn kant van de opslag en manlief wil het “stinkend gedoe” niet in huis