Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Famke0506 schreef:Even een vraagje aan de liefhebber van Ps of sweden broeken, Ik twijfel toch ook om een broek bij the horselet te bestellen. Maar welke broek heeft nou echt goede grip? en hoe vallen de broeken? En zijn de broeken lekker voor in de zomer?
Drico schreef:Phrono schreef:Ja nog nagevraagd bij Ruitergoed. Zo jammer weeer...
Ik vind dit nou heel stom..![]()
Zeker als de nieuwe dekjes steeds groter gaan uitvallen. Mensen die normaal full hebben zullen wellicht ook willen overstappen naar maat cob.
Maanlicht schreef:Famke0506 schreef:Even een vraagje aan de liefhebber van Ps of sweden broeken, Ik twijfel toch ook om een broek bij the horselet te bestellen. Maar welke broek heeft nou echt goede grip? en hoe vallen de broeken? En zijn de broeken lekker voor in de zomer?
Ik ben heel blij met de Brooklyn, goede grip maar niet plakkerig, valt goed op maat en flatteert mooi!
Heb hem nog niet heel vaak aan kunnen hebben, denk een keer of 10. Tot nu toe is ie nog erg mooi.
Famke0506 schreef:Even een vraagje aan de liefhebber van Ps of sweden broeken, Ik twijfel toch ook om een broek bij the horselet te bestellen. Maar welke broek heeft nou echt goede grip? en hoe vallen de broeken? En zijn de broeken lekker voor in de zomer?
Roulette_ schreef:Famke0506 schreef:Even een vraagje aan de liefhebber van Ps of sweden broeken, Ik twijfel toch ook om een broek bij the horselet te bestellen. Maar welke broek heeft nou echt goede grip? en hoe vallen de broeken? En zijn de broeken lekker voor in de zomer?
Wat bedoel je met echt goede grip? Ik heb alleen maar PS broeken, juist omdat ik bij de meeste broeken de siliconen te plakkerig vind, dus als je op zoek bent naar heel veel grip zou ik je eigenlijk aanraden een ander merk te proberen. Broeken vallen wel heel goed (ik heb in verhouding een smalle taille en bredere bovenbenen) en zitten heerlijk. Ze zijn meestal wat aan de dunne kant, dus heel fijn voor de zomer. Ik ben vooral fan van de Nathalie.