De full is hier in gebruik!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ViveChopin07 schreef:mcjv schreef:Mocht iemand een full zwart over hebben houd ik me aanbevolen! Ik heb de equitus beta maar zou ook wel eens bitloos willen proberen als we wat hobbelen.
Er staan er wel een aantal op mp, betaal je alleen wel minstens 100 euro teveel
Capriootje schreef:Micklem inderdaad met een PS of sweden kopstuk zo te zien. Dus bakstuk zal iets aangepast zijn waardoor dat op elkaar aansluit. Wel slim gedaan als dit voor paard werkt
felicity schreef:dieseltje09 schreef:Is een PS sweden kopstuk met frontriem en dan de micklem neusriem
Kopstuk is ook duidelijk van PS, stiksel en de extra stop voor de frontriem zijn niet te missen haha
Zijn die stops ook los te koop of je weet? Ik heb een steeds zakkende frontriem. Heel irritant.
Waidida schreef:Ik zag net dat mijn styx hoofdstel niet toegestaan is op wedstrijd hier. Baal ik wel echt van want ik vond hem geweldig. De reden is dat het geen volledige neusriem heeft (en ook de keelriem maar dat is simpel te omzeilen) Iemand ideetje over hoe ik dit kan oplossen? eventueel alternatieve hoofdstellen die er erg op lijken maar wel een volledige neusriem hebben? Ik baal echt want mijn paard liep ermee als een zonnetje
Yara101 schreef:Waidida schreef:Ik zag net dat mijn styx hoofdstel niet toegestaan is op wedstrijd hier. Baal ik wel echt van want ik vond hem geweldig. De reden is dat het geen volledige neusriem heeft (en ook de keelriem maar dat is simpel te omzeilen) Iemand ideetje over hoe ik dit kan oplossen? eventueel alternatieve hoofdstellen die er erg op lijken maar wel een volledige neusriem hebben? Ik baal echt want mijn paard liep ermee als een zonnetje
ik rij zelf nu met het presteq hoofdstel. mijn paard loopt er erg fijn op en staat sinds 1 april als goedgekeurd in het regelement ondanks het ontbreken van de keelriem.
regel wel dat je dit even als screenshot ergens noteert want ben vandaag nog aangesproken dat mijn hoofdstel niet aan de toegestane eisen voldoet. knhs heeft daar echter andere meningen over maar niet iedereen is al op de hoogte van de regels sinds 1 april.
felicity schreef:dieseltje09 schreef:Is een PS sweden kopstuk met frontriem en dan de micklem neusriem
Kopstuk is ook duidelijk van PS, stiksel en de extra stop voor de frontriem zijn niet te missen haha
Zijn die stops ook los te koop of je weet? Ik heb een steeds zakkende frontriem. Heel irritant.