Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Macs schreef:Moet wéér opzoek naar een nieuwe padWe hebben nu een edix libre pad. Super fijne pad en echt heel mooi, maar de achterkant geeft nu teveel wrijving waardoor ze nu weer achter op haar rug schuurplekken krijgt.. Dit heeft ze eerder met een normaal dekje ook al gehad. Haar rug is er net te kort voor denk ik..
Macs schreef:Moet wéér opzoek naar een nieuwe padWe hebben nu een edix libre pad. Super fijne pad en echt heel mooi, maar de achterkant geeft nu teveel wrijving waardoor ze nu weer achter op haar rug schuurplekken krijgt.. Dit heeft ze eerder met een normaal dekje ook al gehad. Haar rug is er net te kort voor denk ik..
DubbelFun schreef:Die schuurplekken zijn vervelend om te zien, maar het paard heeft er geen last van en bij de volgende verharing zijn ze ook weer weg.
Ellen1983 schreef:Ik denk dat ik mijn vraag hier wel kan plaatsen:
Zijn er in België, West-Vlaanderen, verdelers van Barefoot waar je kan langsgaan? Ik zou graag eens de verschillende modellen 'live' zien.
Ik heb grote interesse in een Cheyenne of Just Adjust, maar zo online kopen zonder eerst gezien te hebben of zelfs eens erop zitten op de bok vind ik toch riskant.
Kaatastrof schreef:Maar dan is dit waarschijnlijk al direct voor een pasconsult? Niet om gewoon eens de zadels te bezichtigen en te voelen qua zit?Ellen1983 schreef:Ik denk dat ik mijn vraag hier wel kan plaatsen:
Zijn er in België, West-Vlaanderen, verdelers van Barefoot waar je kan langsgaan? Ik zou graag eens de verschillende modellen 'live' zien.
Ik heb grote interesse in een Cheyenne of Just Adjust, maar zo online kopen zonder eerst gezien te hebben of zelfs eens erop zitten op de bok vind ik toch riskant.
Je zou Leni van Naturalhorseriding eens kunnen contacteren, zit niet in West-Vlaanderen maar tourt wel wat rond.
Achterom schreef:Petrichor schreef:Mocht er nog iemand interesse hebben in een 2 maand oude Kifrapad, ik heb weer een boomzadel een western model.
Hopelijk heb je een goede zadelpasser laten komen? Want anders heb je binnenkort nog veel meer ellende.
Petrichor schreef:Achterom schreef:Hopelijk heb je een goede zadelpasser laten komen? Want anders heb je binnenkort nog veel meer ellende.
Zeker weten! Ik heb er ook gewoon garantie op. En ze komt sowieso over een half jaar weer kijken.
Ellen1983 schreef:Net even 'gegooglemapt', Hellevoetsluis is 150km van mijn thuisadres, 2 uur en 5 min rijden enkele reis.
Ik neig zó naar de Just Adjust, lijkt me een zalig zadel.
Mss toch gewoon bestellen en zien hoe het bevalt...