Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:Duhelo schreef:Ik heb hele fijne van bij mijn specialized saddle. Zijn endurance beugels voor aan brede beugelriemen.
ze zien er zo uit:
http://outdoorruitersport.nl/webshop/en ... onder_korf
edit: ik lees net dat je mét korf wil...
die van mij zijn te smal om aan fenders te hangen.Ik heb gewone brede beugelriemen bij mijn eurolight.
jokari schreef:Mijn westernghost is zó ongelooflijk gaaf !!! Even een fotootje vanop de zadeldrager, bij gebrek aan propere pony.
[ [url=m/A9JZXR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is precies het blauwgroene zoals ik in gedachten had.![]()
Nu alleen nog beugels scoren. Ik wil géén leren westernbeugels, dat vind ik rotdingen. En sowieso hang ik er een tussenstukje aan waardoor de beugels automatisch in de juiste positie hangen. Breed voetbed en korfbeugel heeft voorkeur. Iemand tips ? Ik zag net die van Podium maar daar wordt mijn portemonnee niet blij van.
Oh en als het even kan, in het donkerbruin.
MaritB schreef:Gaaf zadel zeg!
Ik ben ook wel benieuwd naar een foto van de onderkant heb er nu nog niet echt een beeld bij.
Kwetal schreef:de Borgo/Castello is minder slijtvast en bij voorkeur leveren we dat alleen op de zitting, wrongen en pommel - liever niet op zweetbladen en fenders etc. Alhoewel er mensen zijn die het al een hele tijd gebruiken en geen last hebben van slijtage. De klant die dit heeft besteld, is hiervan op de hoogte. Micropell en Lorica zijn wel slijtvast en te vergelijken met leer.
Bedoel je met duurzaamheid het effect op het milieu? Of gewoon hoe lang je met dat zadel doet?