net bij epplejeck de Anky dekjes gezien maar vond niks mooi genoeg om te kopen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
net bij epplejeck de Anky dekjes gezien maar vond niks mooi genoeg om te kopen
Joaquim schreef:jammer, de nieuwe kleuren van eskadron zijn niet echt denderend. de bruine is wel leuk, maar ook weer zo basic. ik wil nog steeds die roze van een vorige collectie, maar het halster daarvan vind ik nergens meer.
Stal_Fiore schreef:Joaquim schreef:jammer, de nieuwe kleuren van eskadron zijn niet echt denderend. de bruine is wel leuk, maar ook weer zo basic. ik wil nog steeds die roze van een vorige collectie, maar het halster daarvan vind ik nergens meer.
Bedoel je de orchid Mauve?
Ik heb denk ik nog een halster (2x omgehad) liggen, faux fur, maat V. Met touw...
alle mooie kleuren zijn meteen uitverkocht. 
)
jammer. Dan maar verder op zoek naar de rosewood beenbeschermers en die in fusion coral toch ook maar kopen van SS19
vind de lichtblauw wel een mooie kleur maar vind het design maar niks deze keer. Ik koop altijd de big square met de streep met 3 kleuren om hem zo even te noemen en die is er nu ook niet zo ver ik kan zien. Ook de halsters daarvan niet en geen lichtblauwe beenbeschermers. Vind het heel jammer
Stal_Fiore schreef:Ik heb zonet de teal green van Anky binnengekregen.
Helaas vind ik de kleur niet zoals afgebeeld.
Hij is veel groener... hij gaat dus weer terug.
Shari_Becker schreef:Stal_Fiore schreef:Ik heb zonet de teal green van Anky binnengekregen.
Heb je toevallig een foto waar de kleur goed op te zien is ? Ik wil juist een groene maar wel graag beetje richting appeltjesgroen of is het echt hele andere kleur ?

Shari_Becker schreef:Stal_Fiore schreef:Ik heb zonet de teal green van Anky binnengekregen.
Heb je toevallig een foto waar de kleur goed op te zien is ? Ik wil juist een groene maar wel graag beetje richting appeltjesgroen of is het echt hele andere kleur ?