Ik heb het zelfde probleem, maar als ik in het zadel zit lijk ik er geen last van te hebben (geen vooroverkiepgevoel.. ) , al zag ik pas een foto voorbij komen dat inderdaad de achterkant van het zadel zelfs dan nog omhoog zit..
Maar ga ik geen problemen krijgen met de m pommel die te smal is?
Helene83
Geplaatst: 20-03-14 07:53
Lijkt mij ook niet echt de goede oplossing.. Heb het wel geprobeerd, ligt dan beter, maar mij lijkt dat de pommel dan "prikt".. haren lagen naar mijn idee ook niet netjes na het rijden..
Marcella
Geplaatst: 20-03-14 10:44
Alleen om te kijken, want voor hetzelfde geld maak het voor het zicht niet veel uit.
Ik heb sinds kort een Barefoot Arizona nut, overgenomen van iemand anders (nieuwstaat). Het is een maat 2. Volgens de verkoper zou er bij de nut geen verschil zijn tussen lengte fenders. Nou zie ik op de site van barefoot toch dat je een keuze kan maken welke lengte fenders je er bij wilt hebben.. tja Mijn fenders zijn eigenlijk net iets te kort voor mij (en kunnen dus niet langer). Is er iemand die de lange fenders heeft? en die ze even voor mij wilt opmeten (kan ik natrekken welke ik nu heb)..
En als ik de korte heb, de zoektocht, wie wilt er korte en met mij ruilen tegen lange
Induna: Volgens mij is er echt geen keuze mogelijk voor de maat fenders? De maat die je kunt kiezen is alleen die van het zadel (0,1 of 2).
Ik heb een maat 1 en voor mij waren de fenders aan de lange kant. Dit is aangepast door de zadelmaker. Misschien kan jouw zadelmaker ook helpen door er een extra stukje nylon o.i.d. tussen te maken?
Fenders van de Arizona Nut blijken trouwens helemaal niet los te leveren te zijn..........
Vandaag de Ghost uitgeprobeerd op Goya. Wat een fijn zadel! Goya loopt is nogal zinnig als het om zadels gaat, maar de Ghost Florac vond hij geen probleem! Voelde erg safe, bleef netjes liggen, geen geschuif.
jokari
Geplaatst: 20-03-14 14:54
De Florac, da's die zonder wrongen zeker hé ? Ga je die met wrongen ook testen ? Fijn dat ie goedgekeurd is door paardlief.
Wat een leukerd! Qua lengte past dat na mijn idee wel goed.
Ik lees nog steeds heel braaf mee, elke pagina Hier nog steeds aan het wachten op mijn testzadel Voor de zekerheid morgen even mailen wanneer die komt, ik wil namelijk niet 12 weken wachten. (Dan ben ik ondertussen wel tonnetje rond, zwangerschap)