Mijn ruin was uit mijn fijne Passierzadel gegroeid... Dus na de verkoop van mijn oude zadel, moest ik aan iets nieuws:
Nieuw eskardon dekkie, nieuwe peesbeschermers van veredus en redelijk nieuw wedstrijdjasje van animo(& nieuw paard )
Nieuwe wedstrijdjasje (en nieuw bijrijdpaard maar das al een poos ) Sloopte hem alleen meteen al vakantiekilotjes moeten er weer af Bruine laarzen en cap zijn onderweg
Nieuwe setjes:* Anky lila * Anky donkerbruin (+ bandages)* Anky geel (+ bandages)* QHP roze (+ bandages)* Grijs geblokt (merk??) (+ bandages)* Anky lichtblauw (+ bandages)* Burberry achtig (merk??) (+ bandages)& 2 nieuwe hoofdstellen En een geweldige zweetdeken grijs met roze, en strass Maar daar heb ik geen duidelijke foto van http://94.100.121.142/1102350001-1102400000/1102385301-1102385400/1102385387_5_XV-A.jpeg (ligt hier op het zadel)
Nieuw dekje, vandaag gekocht van mijn gewonnen prijzengeld als aandenken aan mijn laatste buitenwedstrijd met Jorisje
Storm met zijn nieuwe mexicaanse hoofdstel en nieuwe Eskadron brillie Nougat en ik met mijn nieuwe HKM Spain laarzen en Pfiff tussenjas
Diev en ik in onze écht écht écht complete Eurostar rose-umbra set. Het is jammer dat mijn rose polo er niet op de foto bij staat.