Mijn collectie op 1 na
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phrono schreef:Heel mooi kleurtje op een haf!![]()
Ik zal zo eens mijn pakket van de horselet openen. Eerste dekjes van dit jaar, goed gedaan dacht ik. De peach signature met baselayer korte & lange mouw en de navy diagonal. En nog wat spul voor m'n zusje.
ivy_power89 schreef:@maessie, als het een hele grote webshop is met paar honderd pakketten per week zal er best een grote afspraak zijn gemaakt, maar gemiddeld genomen valt het echt vies tegen, welke afspraken je kunt maken met pakket verzenders.
Het is echt leuk een dikke korting, maar er zit voor een bedrijf nog zoveel meer achter.
En zeker die webshop die werd aangehaald, Vadero Hippique, wordt al zo genaaid door PS of Sweden zelf, dat áls ik een dekje zou kopen (wat ik helaas niet meer mag whaha) ik zonder morren die verzendkosten zou betalen.
Dus welk tegen argument er ook is, een paar euro extra betalen als je al een dikke korting hebt lijkt mij echt geen issue.
maessie schreef:Ok ik heb een nieuwe favoriet erbij geloof ik, ik vind dit een heel fijn kleurtje voor op een haf!(En weer normaal formaat!) Vies paard, maar kon of even rijden of wassen, en aangezien ik er sinds t veulen niet meer op had gezeten was die keus niet zo moeilijk
![]()
[ [url=m/skUZ3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LTWyBi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Wij hebben vandaag een keer weer met de Crystal Merlot Gold geredenDie blijft toch prachtig hoor!
[ [url=m/ZbRJwn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/15Uixl.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:maessie schreef:Ok ik heb een nieuwe favoriet erbij geloof ik, ik vind dit een heel fijn kleurtje voor op een haf!(En weer normaal formaat!) Vies paard, maar kon of even rijden of wassen, en aangezien ik er sinds t veulen niet meer op had gezeten was die keus niet zo moeilijk
![]()
[ [url=m/skUZ3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LTWyBi.jpg]Afbeelding[/url] ]
die lijkt heel erg op de jade?
Farjen schreef:Ik heb net iets heel specieks gekocht, nergens anders te krijgen. 15 euro verzendkostenDat deed pijn..
Maar soms doe ik ook wel eens iets in mijn winkelmandje van 2 euro erbij om zo geen verzendkosten te moeten betalen
maessie schreef:Drico schreef:Ik vind persoonlijk 6,75/95 gewoon een 'normaal' bedrag voor verzending. Dus ook de 4,20 van Vadero vind ik goedkoop, PS/TheHorselet is pas duur nu met verzending
Ik kreeg als verzendkosten bij vadero 6,95...![]()
Celadon is veel lichter dan de jadezal de lichtinval zijn.
Farjen schreef:Daphara schreef:Maar inderdaad, als ik tot 10 euro meer moet bestellen voor gratis verzending, dan doen ik dat ook.
Echte Nederlander he… wij houden van gratis en van korting.
Ik ben een Belg en doe het ook, maar dat komt misschien door de jarenlange invloed van Bokt
Matheno schreef:Dark Desert is gewoon de black en brown mamba?
Jammer dat ik toen de volle pond heb betaald voor de zogenaamde limited Black Mamba.. zal binnenkort wel weer voor een luttel bedragje in de sale zijn.
R_emkee schreef:Vandaag voor het eerst met de moonrock gereden![]()
Hij mist alleen het logo hahah.
Korting via horselet gekregen
Ff een x een druk knoop erin fixen en klaar
[ [url=m/sRr0CO.jpg]Afbeelding[/url] ]