Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XiiaaooNaa schreef:Oh wat hou ik van dit topic! 1 dag niet online overdag en meteen +6 pagina’s!![]()
Ja die actie van Ruitergoed is hier ook niet goed gegaan, omdat ik een enorme twijfelkont ben heb ik nu 3 bestellingen gedaan.![]()
Meteen een cadeautje gehaald voor een vriendin haar bday binnenkort!
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Ja, maar helaas wil mijn PS of Sweden Marine niet weg voor een redelijke prijs, dus die blijft dan maar om heel af en toe een keer gebruikt te worden. Ik ben toch wel heel blij dat ik de Royal gehouden heb..
Maar jij hebt springdekjes, dat is sowieso al moeilijker helaas
anoukwendy schreef:XiiaaooNaa schreef:Oh wat hou ik van dit topic! 1 dag niet online overdag en meteen +6 pagina’s!![]()
Ja die actie van Ruitergoed is hier ook niet goed gegaan, omdat ik een enorme twijfelkont ben heb ik nu 3 bestellingen gedaan.![]()
Meteen een cadeautje gehaald voor een vriendin haar bday binnenkort!
Je vergeet te vertellen wat je besteld hebt![]()
Ik heb trouwens ook besteld, de blush suede en het grijze faith vestdat vest wilde ik al een tijdje maar steeds niet gedaan omdat ik de willow ook heb. Nu toch maar gewoon gedaan, was de laatste en anders krijg ik spijt
anoukwendy schreef:Drico schreef:Niemand toevallig die VIP is en in de buurt van Veenendaal of Arnhem woont?
Het Amsterdam hoofdstel staat altijd nog hoog op mijn verlanglijstje maar vind em eigenlijk nog steeds best aan de prijs (plus dat ik misschien al genoeg hoofdstellen heb, en dat voor 1 paard![]()
)
Je mag niet voor een ander bestellen wat natuurlijk ook logisch is
Jenara schreef:Zien jullie je VIP-korting er meteen af gaan? Vroeger zag je meteen de prijs met de korting al af op de website, maar nu zie ik dus gewoon de volle prijzen of met de standaard korting ... Is dit alleen bij mij, want dan mail ik er even over.
Jenara schreef:Zien jullie je VIP-korting er meteen af gaan? Vroeger zag je meteen de prijs met de korting al af op de website, maar nu zie ik dus gewoon de volle prijzen of met de standaard korting ... Is dit alleen bij mij, want dan mail ik er even over.
urosa schreef:Ik heb mijn PS Lemon verkocht omdat ik echt een hartverzakking kreeg van de vlekken dus ik kan nu lichte dekjes makkelijk laten gaan