PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:34

Ja, maar helaas wil mijn PS of Sweden Marine niet weg voor een redelijke prijs, dus die blijft dan maar om heel af en toe een keer gebruikt te worden. Ik ben toch wel heel blij dat ik de Royal gehouden heb..

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 00:57

Oh wat hou ik van dit topic! 1 dag niet online overdag en meteen +6 pagina’s! <3

Ja die actie van Ruitergoed is hier ook niet goed gegaan, omdat ik een enorme twijfelkont ben heb ik nu 3 bestellingen gedaan. _O-
Meteen een cadeautje gehaald voor een vriendin haar bday binnenkort! <<)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 08:53

_MelisS schreef:
Hebben jullie nou ook dat je zoveel dekjes hebt dat je gewoon niet meer weet wat je op moet leggen? :=
Ik weet niet wat ik morgen mee moet nemen naar stal :')

Jaa heel herkenbaar _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 08:55

Texas02 schreef:
Ja, maar helaas wil mijn PS of Sweden Marine niet weg voor een redelijke prijs, dus die blijft dan maar om heel af en toe een keer gebruikt te worden. Ik ben toch wel heel blij dat ik de Royal gehouden heb..

Maar jij hebt springdekjes, dat is sowieso al moeilijker helaas

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 08:56

XiiaaooNaa schreef:
Oh wat hou ik van dit topic! 1 dag niet online overdag en meteen +6 pagina’s! <3

Ja die actie van Ruitergoed is hier ook niet goed gegaan, omdat ik een enorme twijfelkont ben heb ik nu 3 bestellingen gedaan. _O-

Je vergeet te vertellen wat je besteld hebt _O-

Ik heb trouwens ook besteld, de blush suede en het grijze faith vest <3 dat vest wilde ik al een tijdje maar steeds niet gedaan omdat ik de willow ook heb. Nu toch maar gewoon gedaan, was de laatste en anders krijg ik spijt

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 09:10

anoukwendy schreef:
Texas02 schreef:

Maar jij hebt springdekjes, dat is sowieso al moeilijker helaas

Dat klopt inderdaad. De Golden Brass en Steel Blue waren wel snel weg,misschien zijn die kleuren ook populairder. De Marine is natuurlijk niet echt uniek qua kleur, er zijn zoveel donkerblauwe dekjes in de winkels. Maar dan blijft hij mooi bij mij, af en toe wordt hij nog wel gebruikt :j Maar ik merk zelf ook dat ik hem minder snel pak dan de andere kleuren.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 09:24

anoukwendy schreef:
XiiaaooNaa schreef:

Je vergeet te vertellen wat je besteld hebt _O-

Ik heb trouwens ook besteld, de blush suede en het grijze faith vest <3 dat vest wilde ik al een tijdje maar steeds niet gedaan omdat ik de willow ook heb. Nu toch maar gewoon gedaan, was de laatste en anders krijg ik spijt

Oeehh nice!

Door de prijzen ben ik behoorlijk teruggekomen van mijn ‘ik koop geen PS’. *D
Roze en blauwe Ribbon dekje
Honingzalf
Broek
Hunter Green dekje
En dan nog (3) andere dingen die ik niet kan zeggen want cadeautjes en deze mensen kunnen hier meelezen hahaha

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 10:16

Zien jullie je VIP-korting er meteen af gaan? Vroeger zag je meteen de prijs met de korting al af op de website, maar nu zie ik dus gewoon de volle prijzen of met de standaard korting ... Is dit alleen bij mij, want dan mail ik er even over.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 10:22

Ik ben nog geen vip, jammer. Ik wacht nog even, wil wel graag het verbier jasje :)

Leuke koopjes allemaal! *\o/*

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 10:35

Jenara als je ingelogd bent dan zie je ook gelijk je vipkorting :j

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 10:44

anoukwendy schreef:
Drico schreef:
Niemand toevallig die VIP is en in de buurt van Veenendaal of Arnhem woont? :+

Het Amsterdam hoofdstel staat altijd nog hoog op mijn verlanglijstje maar vind em eigenlijk nog steeds best aan de prijs (plus dat ik misschien al genoeg hoofdstellen heb, en dat voor 1 paard :') :') )

Je mag niet voor een ander bestellen wat natuurlijk ook logisch is

Dat wist ik niet maar zag ik later inderdaad ook! Heb toch ook maar wijselijk besloten het geld in mijn zak te houden :Y)

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 10:54

Jenara schreef:
Zien jullie je VIP-korting er meteen af gaan? Vroeger zag je meteen de prijs met de korting al af op de website, maar nu zie ik dus gewoon de volle prijzen of met de standaard korting ... Is dit alleen bij mij, want dan mail ik er even over.

Ja, als je ingelogd bent dan zie je de prijs met de korting er al af ...

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:04

Fijn om dat te weten van de vip korting! Ik zat me dit laatst ook al af te vragen

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:14

Ik had mezelf een koopverbod voor teminste 3 maanden opgelegd .....
Helaas vloog gisteren zo het roze ribdekje incl bij passend vest m’n winkelmandje in.. ik ben zwak -O-

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:19

Ik leg mezelf maar geen koopverbod op, kan ik mezelf ook niet teleurstellen :o
Ik heb meer een “is mijn bankrekening toereikend” gebod.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:23

Naomi_Haffie schreef:
Helaas vloog gisteren zo het roze ribdekje incl bij passend vest m’n winkelmandje in.. ik ben zwak -O-

Geloof me, je bent niet alleen!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:40

Tango1979 schreef:
Naomi_Haffie schreef:

Geloof me, je bent niet alleen!

Ik voel me aangesproken.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 11:59

Sjit... gister de hunter green suede springdekje in het winkelmandje gezet bij Ruitergoed. Twijfel twijfel of ik wel moest kopen. Ben ik er nu uit dat ik 'm echt wil, is hij alweer uitverkocht |( Bij PS volgens mij nog wel op voorraad maar die verzendkosten zijn zo hoog, daar heb ik geen zin in.

Weet iemand nog een plek waar deze voor €53 te vinden is?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 12:07

Ik heb de latte en blush corduroy dubbel. Vind het heerlijke dekjes en ik was gewoon bang dat ik ze niet meer ging gebruiken, uit angst dat de dekjes straks niet meer mooi waren en ik ze dan nergens meer zou kunnen krijgen. :P Dus dan leek dit me de beste oplossing.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 12:09

Jenara schreef:

Bij mij is het er af, en de prijs was bij mij ook hoger dan bij iemand met een hoger vip level en dus meer korting

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 12:12

Ik twijfel nog zooo erg over de latte corduroy, ben bang dat hij te licht gaat zijn. Plus, ik heb nog 1 nieuw dekje dat ik nog moet gebruiken.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 13:04

Flubberboot schreef:
Ik twijfel nog zooo erg over de latte corduroy, ben bang dat hij te licht gaat zijn. Plus, ik heb nog 1 nieuw dekje dat ik nog moet gebruiken.

Ik twijfel ook over deze, maar ik heb nog geen dekjes die zo licht van kleur zijn. Ik ga denk ik toch weer overstag.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 13:07

Ik heb mijn PS Lemon verkocht omdat ik echt een hartverzakking kreeg van de vlekken dus ik kan nu lichte dekjes makkelijk laten gaan :')

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 13:12

urosa schreef:
Ik heb mijn PS Lemon verkocht omdat ik echt een hartverzakking kreeg van de vlekken dus ik kan nu lichte dekjes makkelijk laten gaan :')

Nu je het zegt besef ik mij dat ik wel lichte dekjes heb. Ik heb de sand ruffle en de lemon ruffle. Dit was ik alweer helemaal vergeten |(. Nevermind heb toch net maar besteld. Onder de 50 euro ben je bijna verplicht om het te kopen :Y)

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-22 13:35

Ik heb ook mijn Walnut set verkocht wegens de witte rand en onderkant. Gek werd ik er van. Voor mij nooit meer lichte randen of hele lichte kleuren.

Moet wel zeggen dat ik mijn zadel sinds ik PS heb echt veel beter schoonmaak met zadelzeep. En elke keer na het rijden met een doek de singelstoten en beugelriemen afneem. Moet je eens kijken hoe die afgeven met vochtig weer