Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:52

Jessie2020 schreef:
Ja dat je er zat van bent is duidelijk bliksemflits. En natuurlijk mag je dat zijn en ook uiten. Ik vind alleen dat je je nu en vooral tegen ava (“houd gewoon je mond”) wat kattig en onbeschaafd uitdrukt. Dat komt de sfeer niet ten goede. Ik lees ook wel eens over wat posts heen die mij niet bepaald boeien, maar dit topic is voor iedereen die van Lemieux houdt. Daar hoeft niet eerst een bliksemflits- filter overheen wat wel of niet gepost mag worden.

Ik houd me mond al hahaha, wil geen gezeik meer :(:)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:54

Jessie2020 schreef:
Het ging alleen om je toon!

Een toon op een getyped bericht zegt meer over hoe je het leest gezien je geen toon aan een bericht toe kan voegen ;)
Je had zelf ook nogal wat uitspraken "ze vinden het maar al te mooi" en "die rechtszaken vallen wel mee". Daar reageerde ik op. Dat eerste kan ik niks over zeggen maar dat laatste klopt gewoon niet en dat probeer ik duidelijk te maken. Doorvragen over die kleuren heeft gewoon geen zin want niemand gaat ze delen ivm de gevolgen (als iemand ze al op de foto heeft, dat in het midden gelaten)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:54

De vrolijke noot in het topic is dat ik mijzelf na mijn ronduit kl*te covid week, getrakteerd heb ook een dressuur dek in het paars en turquoise bij de Epplejeck vandaan.

:D

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:55

Nickeltje schreef:
De vrolijke noot in het topic is dat ik mijzelf na mijn ronduit kl*te covid week, getrakteerd heb ook een dressuur dek in het paars en turquoise bij de Epplejeck vandaan.

Verdiend!

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:56

ava_krause schreef:
Jessie2020 schreef:
Ja dat je er zat van bent is duidelijk bliksemflits. En natuurlijk mag je dat zijn en ook uiten. Ik vind alleen dat je je nu en vooral tegen ava (“houd gewoon je mond”) wat kattig en onbeschaafd uitdrukt. Dat komt de sfeer niet ten goede. Ik lees ook wel eens over wat posts heen die mij niet bepaald boeien, maar dit topic is voor iedereen die van Lemieux houdt. Daar hoeft niet eerst een bliksemflits- filter overheen wat wel of niet gepost mag worden.

Ik houd me mond al hahaha, wil geen gezeik meer :(:)

Ja mijn punt precies.

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:57

Granoek schreef:
Nickeltje schreef:

Verdiend!

Leuk! Je bedoelt peacock toch?

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:58

bliksemflits schreef:
Jessie2020 schreef:
Het ging alleen om je toon!

Een toon op een getyped bericht zegt meer over hoe je het leest gezien je geen toon aan een bericht toe kan voegen ;)
Je had zelf ook nogal wat uitspraken "ze vinden het maar al te mooi" en "die rechtszaken vallen wel mee". Daar reageerde ik op. Dat eerste kan ik niks over zeggen maar dat laatste klopt gewoon niet en dat probeer ik duidelijk te maken. Doorvragen over die kleuren heeft gewoon geen zin want niemand gaat ze delen ivm de gevolgen (als iemand ze al op de foto heeft, dat in het midden gelaten)

Bliksemflits wij gaan het niet eens worden. Zullen we dat constateren en weer lekker kletsen over Lemieux?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:00

Afbeelding

Turquoise? Of heb ik nu toch peacock gekocht?

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:02

Ja epplejeck heeft eigen namen voor de Lemieux kleuren. Kijk maar in die mooie zoey- kleurenwaaier in de beginpost hoe turquoise eruit ziet.

Maar die nieuwe Peacock is sowieso prachtig! Ga je denk ik veel plezier aan beleven.
Laatst bijgewerkt door Jessie2020 op 22-01-21 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:03

Geloof dat het de Peacock green is. De nieuwe zegmaar!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:04

:D ik ben heel benieuwd wat ik ga ontvangen dan...
De " purple" die ik gekocht heb... dat is dan misschien ook een blackcurrent? Of is dat te optimistisch gedacht?

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:05

Nickeltje schreef:
:D ik ben heel benieuwd wat ik ga ontvangen dan...
De " purple" die ik gekocht heb... dat is dan misschien ook een blackcurrent? Of is dat te optimistisch gedacht?

Ik heb de dark purple daar gekocht en dat was de plum! Die ook echt supergaaf is by the way

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:05

Afbeelding

Deze?

Nickeltje

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:07

We gaan het zien. Ik heb geen andere LeMieux dekjes te vergelijking. En ze staan vast heel erg mooi op mijn donker bruine en mijn zwarte paard... O:)

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 23:07

Nou op die foto ziet dat er ( voor mij) wel uit als blackcurrant

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 00:29

Jemig wat gaan jullie hard hier. Bedankt voor de was ervaringen, voor deze peacock is het te laat, misschien bestel ik nog een nieuwe en ga met ander wasmiddel proberen en na gebruik in de kast opbergen.

Heb vandaag wel de Peacock loire binnen gekregen maar die is echt wel veranderd van kleur. Van blauwig naar groenig gegaan.

Bovenste is zoals hij was (stalhoudster heeft die) onderste is zoals ik m nu gekregen heb, zonder de foam rand.
Is een mooie kleur, maar baal wel een klein beetje, dacht de bovenste te krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 01:16

kimmie1 schreef:
Jemig wat gaan jullie hard hier. Bedankt voor de was ervaringen, voor deze peacock is het te laat, misschien bestel ik nog een nieuwe en ga met ander wasmiddel proberen en na gebruik in de kast opbergen.

Heb vandaag wel de Peacock loire binnen gekregen maar die is echt wel veranderd van kleur. Van blauwig naar groenig gegaan.

Bovenste is zoals hij was (stalhoudster heeft die) onderste is zoals ik m nu gekregen heb, zonder de foam rand.
Is een mooie kleur, maar baal wel een klein beetje, dacht de bovenste te krijgen.

[ [url=m/yiVc7u.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/05zN7r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow wat een extreem verschil! Ik dacht na het zien van de laatste foto’s in het topic dat het verschil eigenlijk niet zo groot was, maar dit geeft er toch wel een andere kijk op. Zijn echt 2 heel andere dekjes :x

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 03:44

asjemenou schreef:
Heeft er toevallig iemand de ProSport Mesh Brushing Boot in het bruin?
[ [url=m/sjNyJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het ongeveer dezelfde kleur bruin als de snug boots op deze foto?
Op de foto van horse en health lijken ze veel lichter.

je weet dat je strijklappen verkeerd ok zitten? Buitenste klittenband moet naar achterenwijzen :x

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 06:54

Maddy_Paola schreef:
asjemenou schreef:
Heeft er toevallig iemand de ProSport Mesh Brushing Boot in het bruin?
[ [url=m/sjNyJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het ongeveer dezelfde kleur bruin als de snug boots op deze foto?
Op de foto van horse en health lijken ze veel lichter.

je weet dat je strijklappen verkeerd ok zitten? Buitenste klittenband moet naar achterenwijzen :x

Oh wat erg!
Gelukkig zitten ze gewoonlijk wel goed, ik had waarschijnlijk erge haast die dag! :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 06:55

En ik keek vandeweek nog eens naar mijn oude peacock suède en toen dacht ik nog. De nieuwe is echt meer blauw dan groen. Maar daar ben ik t met die oude foto niet zo mee eens.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 07:02

Ik blijf het echt raar vinden met die peacock. Ik had de allereerste suède versie en die heb ik juist weer verkocht omdat hij groener was dan ik hoopte. De kleur wisselt wel sterk, maar dat verschil hierboven is echt bizar groot!

Capriootje

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 07:44

Ik ben heel blij met de poetstas aan m’n stal, zitten ook hele fijne vakjes in :j En heb ook de laarzen/cap tas van deze serie.

Afbeelding

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 08:11

goldyc schreef:
als iemand nog iets specifiek zoekt, in Frankrijk en België gaan de collecties minder snel de deur uit, dus je kan altijd daar eens proberen :P

Wat een geweldige tip. Ik zat alleen te zoeken en kon niet zo gauw iets vinden. Heb je misschien een paar voorbeelden van Ruitershops in die landen? Tnx alvast

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 08:37

Iemand een idee of de Peacock Loire op Hypostore de nieuwe of de oude kleur is?

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 08:45

Farjen schreef:
Iemand een idee of de Peacock Loire op Hypostore de nieuwe of de oude kleur is?

Verschilt de peacock echt van kleur met oud en nieuwe versie of zien we gewoon allemaal peacock als een andere kleur hahha. Zoals de wit goude jurk of de blauw zwarte jurk :D