Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Ik schop dit topic even uit het stof.
Lang heb ik getwkijfeld over de winderen pad. Tussendoor op advies van mijn zadelmaker een prolite pad aangeschaft (correctie pad met 3 vakken)
Maar inmiddels heb ik een merrie die duidelijk laat merken als er iets niet oke zit. Zadelmaker zegt, zadel ligt prima, maar mijn gevoel zei, er mist nog iets.
Dus toch weer op de site van winderen beland. En toen de knoop doorgehakt. Ik ga een pad proberen.
Wel de correctiepad, lijkt mij toch handiger mocht er toch iets aangepast moeten worden aan het zadel.
Met beetje google gebruik kwam ik bij een webshop uit waar je de correctie pad voor 209 euro kon aanschaffen. Ik vond dat echt een verschil met andere shops (wel 70 euro dacht ik...) dus met enige twijfel wel besteld, én met een paar dagen netjes in huis!
Ik had ook op MP gekeken maar daar waren de prjjzen rond de 150 euro. Dan liever voor 50 euro meer een nieuwe.
Dus mocht er iemand toch opzoek zijn naar een nieuwe winderen pad, dan kan ik deze webshop echt aanraden!
https://www.mancaspaardenshop.com/p/zad ... ie-18mm-18
Saar4 schreef:Ik schop dit topic even omhoog. Voor degenen met ervaring met Winderen en Mattes: Is de dikke Winderen pad net zo dik als een Mattes schapenvacht pad?