Dan toch maar op zoek naar een Multi in maar full. Als iemand er 1 over heeft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iselda schreef:Ik heb mijn oog laten vallen op de Barefoot Contour Physio, omdat je deze met/zonder bit en als kaptoom kunt gebruiken wat me erg aanspreekt.
Ik heb een bruin zadel en bruine Petries met cognac details. Heeft iemand enig idee of het notenbruin overeenkomt met de cognac van Petrie? Als ik het zo op foto's zie lijkt het wel redelijk, maar vind het moeilijk inschatten.
En kun je deze enkel bestellen op internet of kun je het hoofdstel ook ergens in een winkel zien voor je deze aanschaft? Mochten er nog recentere ervaringen zijn hoor ik het natuurlijk graag
Danuah schreef:Hier gaat de zoektocht helaas overnieuw beginnen. Ik heb er een aantal voorbij zien komen, maar om nou 25 pagina`s door te gaan spitten..![]()
Een goed, geheel anatomisch, zwart, bitloos hoofdstel maat Cob. Wie o wie heeft dé tip? Mijn afschuw aan bling bling maar even daargelaten, haha.
Ik ben helemaal weg van die van Equibling, maar helaas gaat die dus niet passen.
pluisje88 schreef:Iselda schreef:Ik heb mijn oog laten vallen op de Barefoot Contour Physio, omdat je deze met/zonder bit en als kaptoom kunt gebruiken wat me erg aanspreekt.
Ik heb een bruin zadel en bruine Petries met cognac details. Heeft iemand enig idee of het notenbruin overeenkomt met de cognac van Petrie? Als ik het zo op foto's zie lijkt het wel redelijk, maar vind het moeilijk inschatten.
En kun je deze enkel bestellen op internet of kun je het hoofdstel ook ergens in een winkel zien voor je deze aanschaft? Mochten er nog recentere ervaringen zijn hoor ik het natuurlijk graag
Er staat van mij ook ergens een reactie in dit topic. Let op hij valt mega groot. Ik heb een maat 2 gekocht (maat full) maar gebruik hem niet want hij is veel te groot. Zowel het hoofdstel (past net wel op het aller strakst) als de kaptoomneusriem zijn erg groot. Jammer want die ligt in de hoek te verstoffen. Als er iemand heg bedrag biedt wat ik ervoor heb betaald dan gaat hij weg. Prachtig is ie wel.
Iselda schreef:Wat zijn, behalve micklem multibridle en barefoot contour physio cavesson, goede opties voor kaptoom, waar je bitloos en met bit kunt rijden?![]()
Heb het idee dat hier voornamelijk hoofdstellen langs zijn gekomen zonder kaptoommogelijkheid. Ik werk veel aan de hand, dus dan vind ik een kaptoom idee wel erg handig.
Edit: ik kan natuurlijk 1 van deze 2 proberen, maar vind het fijn om alle mogelijkheden te weten
siskeh schreef:Iselda schreef:Wat zijn, behalve micklem multibridle en barefoot contour physio cavesson, goede opties voor kaptoom, waar je bitloos en met bit kunt rijden?![]()
Heb het idee dat hier voornamelijk hoofdstellen langs zijn gekomen zonder kaptoommogelijkheid. Ik werk veel aan de hand, dus dan vind ik een kaptoom idee wel erg handig.
Edit: ik kan natuurlijk 1 van deze 2 proberen, maar vind het fijn om alle mogelijkheden te weten
Harry's horses heeft ook een hele fijne kaptoom welke je ook als sidepull en met bit kan gebruiken.
Ik ga niet zeggen dat het dé beste kwaliteit ooit is, maar het is een fijn ding!
https://www.agradi.nl/harrys-horse-kapt ... -leder.htm
Iselda schreef:Ah thanks, ziet er best goed uit! Alleen helemaal vergeten dat het wel perse bruin moet zijnDeze id er zo te zien niet in het bruin?
siskeh schreef:Iselda schreef:Ah thanks, ziet er best goed uit! Alleen helemaal vergeten dat het wel perse bruin moet zijnDeze id er zo te zien niet in het bruin?
Nope, is het niet inderdaad, als je wel bruin wilt, goede kwaliteit en voldoende budget heb zou je kunnen overwegen om het te laten maken..
Heb ik ook gedaan, absoluut het geld waard geweest!