Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
celinetsjil schreef:trysteffy schreef:Ik heb als ik ging hem gebruiken alleen met rijden hem hem eerst 10 min opgedaan daarna steeds 5 min er bij.
Nou heb ik hem 24/7 op aangezien die daar nog beter op reageert holt zijn rugspieren niet zo erg meer.
Merkte je na 10min dan al verschil?
Jotoma schreef:Ik had al eerder verteld in dit topic dat de deken op een rare plek gescheurd is binnen zes weken en dat ik met Divoza ging bespreken wat er mogelijk is vwb garantie. Divoza komt met een hele nette oplossing: ze gaan de deken voor mij repareren. Enige kosten die ik betaal zijn de waskosten omdat de deken vies is. Nou ja, dat vind ik niet zo erg. Vind het echt top dat Divoza het zo oplost.
Gaat hij daarna gelijk de verkoop in (maat 183) en hoop ik dat de nieuwe ionic dekens van Rambo gauw binnen zijnPaard wordt 2 maart behandeld door de osteo, dus wil hem dan graag gelijk zn deken op doen!
Tarico schreef:Weet iemand of de Recuptex een andere maatvoering heeft? Normaal heb ik van Bucas 130/175 5,9.
Ik heb afgelopen week zowel bij Divoza als bij de EJ maat 175 besteld en beide dekens zijn 125 5,6.
Tarico schreef:Dankje! In mijn deken staat 125 5,6 terwijl in de Shamrock Power 130 5,9 staat. Die heb ik bij Agradi vandaan en Agradi hanteert weer 130/175.
Ik ga zo gelijk passen maar ik vrees dat de deken te klein is
KAbriogirl schreef:Gisteren kwam dan eindelijk de *normale* versie van de recuptex deken binnen. Ik had de light versie eerder uitgetest maar daar hadden we na een paar dagen proberen geen resultaat bij en na discussie met Bucas zelf kwam er geen echte verklaring daarvoor want hij MOEST gewoon werken pfff. Goed dus nu proef op de som en dan maar de *normale* versie aangeschaft en we gaan het wederom testen.
Na het rijden de deken tijdje opgelegd en deze voelde al vrij snel wel warmer op de plekken waar de recuptex zit in tegenstelling tot die light versie...vaaaaag dus dat is al beter naja de komende dagen maar verder testen. Want echt of hij werkzaam is in de zin van een losser paard en dat het dus iets gaat doen voor haar doorbloeding dont know...dure test dat wel maar vooruit arm waren we toch al ;o)
Dus wordt vervolgt!
[ [url=m/iJvG4X.jpg]Afbeelding[/url] ]
DatBenIkNou schreef:Wat betaal je daar nu voor dan?
KAbriogirl schreef:DatBenIkNou schreef:Wat betaal je daar nu voor dan?
Wat een aparte vraag? Die dekens kosten overal ongeveer hetzelfde toch? Maar goed ik kocht de eerste de light versie voor 160 euro bij dochorse. Die stuurde ik terug en kocht er toen 2 voor 296 euro bij hypostore 1 normale in de originele kleur blauw die gaf ik aan mijn instructrice en ik kocht er 1 voor mezelf de blauwe met oranje ;o) Dat dus..