Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Mijn beschermers in maat L net ontvangen, maar ze gaan weer retour. De maat M is niet standaard in het assortiment en moeten apart besteld. Als ze dan niet passen, mogen ze niet terug. En aangezien mijn paard een tussenmaat heeft, durf ik dat niet aan.
Jotoma schreef:Nee, nog niet gepast. Retour omdat ik een set wil en niet alleen achterbeenbeschermers. Als het nou alleen voorbenen waren, dan was t nog anders.
Jotoma schreef:Ik heb de L voor de achterbenen. Waarschijnlijk heeft mijn paard M voor de voorbenen, maar hij heeft vaak een tussenmaat (lengte cob, breedte full) waardoor standaard peesbeschermers vaak niet passen. Maar ja, als ik de M niet terug mag brengen als ze niet passen, heeft het voor mij geen zin om ze te bestellen. Ik ben op zoek naar een set, niet naar alleen achterbeenbeschermers.
Jotoma schreef:No worrieshad ik dat maar, dan was er nu geen probleem
Jotoma schreef:Mijn paard is 1.62 en past eigenlijk alleen de beenbeschermers van Back on Track (maar dan weer in L..), premier equine air cooled (maar die draaien en ze zweten er alsnog onder) en de kentucky solimbre eventing (maar die heb ik niet met rijden kunnen testen, geen idee hoe koel t blijft).
Jij gaat sowieso M bestellen ondanks dat ze niet terug kunnen?
IwanLuver schreef:Ik ga vanmiddag ff naar divoza, ook de M bestellen. Gaat vast wel passen. Van de andere peesbeschermers heb ik ook M. De premier Equine was M veel te groot.
Capriootje schreef:Ik had m'n bestelling van de Le mieux site zelf snel binnen. Misschien nog beter daar bestellen dan? Weet zo snel niet wat het verschil qua prijs is.