Ik vind die bs toch tegenvallen.. Heb de cotton bico in smaragd besteld denk met het oornetje zonder bandages aangezien ik alleen nog een springzadel heb.
Mooi hoor Danielle! Vind vooral de dark navy pink bico cotten erg mooi! De rest vind ik niet zo wauw. Heb zelf ook niets besteld, behalve dat ik nog een poetstas ga bestellen veel praktischer dan die 2 kisten die zo veel ruimte innemen
Ooh zo'n poetstas wil ik ook nog, ik heb een poetsbak die ik tevens gebruik als opstapje, maar die poetstas lijkt mij best handig om een borstel in te steken en wat kwijl/modder doekjes, zodat ik proper de ring kan binnen gaan en dan kunnen mijn peesbeschermers in de tas
xChiva
Geplaatst: 28-02-15 19:01
MoniekV schreef:
Is vind de smaragd BS ook niet wauw..
Zijn Eskadron poetstassen fijn? Mijn poetskist is aan het verslijten.
De poetstassen zijn heeel fijn en groot, alles past er in
Ik heb de QHP laarzen gehad. Zijn wel mooi, wel voor smalle kuiten. Alleen ik heb ze door de kwaliteit terug gestuurd, heel erg slap leer. Niet zo gek voor de kleine prijs natuurlijk, maar vond het nog zonde van het geld..
Alpha89
Geplaatst: 28-02-15 20:33
Zie zoveel eskadron hier
Dit is mijn bestelling en ongetwijfeld dat er nog wel wat meer op mn pad komt
Starwien
Geplaatst: 28-02-15 21:02
Mooie broek en polo hier boven!
Dit is mijn bestelling, had al een dekje in die kleur van hv polo
Hij komt als het goee is over een paar dagen binnen
Luz_ElenaE
Geplaatst: 01-03-15 10:14
MoniekV schreef:
Is vind de smaragd BS ook niet wauw..
Zijn Eskadron poetstassen fijn? Mijn poetskist is aan het verslijten.
Ik vind die tassen ook super fijn! Heb er nu 1 voor op wedstrijd en de grooms zijn me er altijd heel dankbaar voor. Proevenboekje en paspoort altijd bij de hand ook nog snel een doekje er overheen kunnen halen en geen slingerende beschermers meer die we dan weer eens vergeten bij de bak
Volgende week ga ik mijn voledige bestelling plaatsen bij verschillende webshops
- hh crystal ceramic zadeldek + peesjes bij divoza - hh barbados zadeldek swedish blue + peesjes bij pas de deux en divoza - HKM camouflage zadeldek bij divoza - hh poetstas swedish blue bij dokihorse
Ik lees al een tijdje met jullie mee vanwege de eskadron collectie! Pff ik zit zo erg te twijfelen! Ik wil de roze big square maar weet niet of het mooi staat op mijn vosje. Iemand een foto van het dekje op een vos?
MoniekV
Geplaatst: 01-03-15 19:53
debsoleino schreef:
Ik lees al een tijdje met jullie mee vanwege de eskadron collectie! Pff ik zit zo erg te twijfelen! Ik wil de roze big square maar weet niet of het mooi staat op mijn vosje. Iemand een foto van het dekje op een vos?