Nee onzin, dat werkt niet zo goed en blijft niet zo netjes (1 à 2 keer rijden maar).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
callass schreef:Ik heb hier oude lipica's staan in de kleur bordeaux rood zijn niet helemaal goed meer door naadjes los en zool vervangen moeten worden maar verder prima. Ik heb het idee dat deze gecoat zijn omdat bij aam de binnenkant van de kuit denk verf af is en grijs eronder uit komt. Begreep ik goed dat je op gecoat leer niet kan verven? Ga in het blauw starten op de schimmel maar voordat ik de laarzen laat maken en verf wil ik het even voor de zekerheid weten.
Suzie99 schreef:Ik wil graag mijn mentuig onderlegd verven, in bordeauxrood.
Welke kleur kan ik dan het beste nemen?
Ik dacht zelf aan Herfst Rood
Maar, dat bordeaux rood?
Hoe veel ml moet ik dan nemen, 29,5 of 118 ml?
En er zitten bruine leidsels bij, die wil ik graad zwart maken.
Kan ik zie dan verven met die intrek verf?
Blijft dat beter zitten als leder verf?
Hihi beetje veel vragen
callass schreef:Ik heb hier oude lipica's staan in de kleur bordeaux rood zijn niet helemaal goed meer door naadjes los en zool vervangen moeten worden maar verder prima. Ik heb het idee dat deze gecoat zijn omdat bij aam de binnenkant van de kuit denk verf af is en grijs eronder uit komt. Begreep ik goed dat je op gecoat leer niet kan verven? Ga in het blauw starten op de schimmel maar voordat ik de laarzen laat maken en verf wil ik het even voor de zekerheid weten.
fjies0107 schreef:Suzie99 schreef:Ik wil graag mijn mentuig onderlegd verven, in bordeauxrood.
Maar, dat bordeaux rood?
Hihi beetje veel vragen
ik heb het zelf allemaal nog niet geprobeerd, maar ik zou indd indringverf gebruiken voor de leidsels.
en hoeveel verf je nodig hebt weet ik niet, maar op wat voor een pony/paard komt het??
Nies_ schreef:callass schreef:Ik heb hier oude lipica's staan in de kleur bordeaux rood zijn niet helemaal goed meer door naadjes los en zool vervangen moeten worden maar verder prima. Ik heb het idee dat deze gecoat zijn omdat bij aam de binnenkant van de kuit denk verf af is en grijs eronder uit komt. Begreep ik goed dat je op gecoat leer niet kan verven? Ga in het blauw starten op de schimmel maar voordat ik de laarzen laat maken en verf wil ik het even voor de zekerheid weten.
Ik denk niet dat ze gecoat zijn. Uit welk jaar zijn ze?
amyz schreef:Zadel met scarlett red en hoogglans (had paar zwarte delen lak gemaakt maar die zie je net niet op de foto helaas)
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5205_n.jpg
Was voor mijn merrie de eerste keer ''echt'' met zadel dus geen idee hoe het houdt met rijden, dat moet ik nog een tijdje schuldig blijvenHalsters blijven bij mij wel heel erg mooi en krasvast..
Die laarzen hierboven met die goudglitter.....gaaaf!
fjies0107 schreef:Suzie99 schreef:Ik wil graag mijn mentuig onderlegd verven, in bordeauxrood.
Maar, dat bordeaux rood?
Hihi beetje veel vragen
ik heb het zelf allemaal nog niet geprobeerd, maar ik zou indd indringverf gebruiken voor de leidsels.
en hoeveel verf je nodig hebt weet ik niet, maar op wat voor een pony/paard komt het??
amyz schreef:Zadel met scarlett red en hoogglans (had paar zwarte delen lak gemaakt maar die zie je net niet op de foto helaas)
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5205_n.jpg
Was voor mijn merrie de eerste keer ''echt'' met zadel dus geen idee hoe het houdt met rijden, dat moet ik nog een tijdje schuldig blijvenHalsters blijven bij mij wel heel erg mooi en krasvast..
Die laarzen hierboven met die goudglitter.....gaaaf!
Suzie99 schreef: