pmarena schreef:Lianne: fijn dat hij bevielHij gaat al mooier (ingereden) liggen, bij de eerste testers werd ik er nog niet bepaald enthousiast van hoe die er op lag
Ik geloof niet dat er direct een eigen dekje voor in nde planning zit gezien de Nevada wel functioneert. Maar echt mooi staat die er niet onder inderdaad
Unihorses: vind je de BBP functie niet een tikje nutteloos? Wat is het voordeel van het verwijderen van pommel en cantle? Hij staat wel leuk en je paardje staat er lekker bij te glimmen
Marcella: De Arizona Rose is echt gewoon een Arizona Nut maar dan met naturelkleurig leer.
Ik heb even gekeken, ik zie dat bij de A. Nut nog de oude omschrijving staat, en dat bij de A. Rose de nieuwe omschrijving staat, die zal wel gewoon 1 op 1 van mijn website afgehaald zijn zoals die erbij stond op het moment van verschijnen van de zadels
Ik heb de omschrijving aangepast omdat het me opviel dat het zadel heel vaak heel erg omhoog staat aan de achterkant omdat het tuigleder simpelweg een stuk stijver is dan nubuckleder dat Barefoot normaal gebruikt (juist om die reden), en dat ik mensen wel wil waarschuwen daarvoor zodat ze weten waar ze aan beginnen met die langere inrijd-tijd
Brammetje: tjemig wat zit jij met ontzettend korte beugels zeg
Jullie zien er verder wel super leuk uit!
Vind ik fijner is dat erg dan :p