Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarolR schreef:Joehoe! ik kom ook even binnenvallen hier!
Heb ook een Massimo gekocht, om precies te zijn de Massimo dressuur 3 professional.
Wat een fijn zadel en ligt ook super mooi op m'n haflinger! Merk meteen verschil..
Gekocht bij DeZadelmaker, enorm tevreden over hem. Neemt absoluut de tijd ervoor, heeft veel verstand ervan, heel fijn om mee te werken!
wist wel dat ze breed is, maar schrok wel toen ik hoorde dat ze boommaat 38 had..
Hieronder een foto van mijn nieuwe aankoop:![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Calimero_ schreef:CarolR schreef:Joehoe! ik kom ook even binnenvallen hier!
Heb ook een Massimo gekocht, om precies te zijn de Massimo dressuur 3 professional.
Wat een fijn zadel en ligt ook super mooi op m'n haflinger! Merk meteen verschil..
Gekocht bij DeZadelmaker, enorm tevreden over hem. Neemt absoluut de tijd ervoor, heeft veel verstand ervan, heel fijn om mee te werken!
wist wel dat ze breed is, maar schrok wel toen ik hoorde dat ze boommaat 38 had..
Hieronder een foto van mijn nieuwe aankoop:![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Bevalt dit zadel goed?
Zijn er intussen meer mensen die ervaringen hebben met de nieuwere modellen?
ChocooPrins schreef:Sorry ik geef een schopje. Wellicht niet veel mensen aan het meelezen.
Door wie heb je je massimo laten aanmeten? Ik zoek speciefiek iemand die regio belgie kan bedelen.
Fem schreef:ChocooPrins schreef:Sorry ik geef een schopje. Wellicht niet veel mensen aan het meelezen.
Door wie heb je je massimo laten aanmeten? Ik zoek speciefiek iemand die regio belgie kan bedelen.
Die van mij komt bij Equimaro vandaag, maar zie op haar websites geen Massimo meer staan, dus ik vermoed dat ze die maar aanmeet/verkoopt...
Dus ik kan je niet helpen.. sorry..