Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zappertje84 schreef:Mrijn: Ik vind het totaal niet erg dat een tweede fitter de eerste contacteert, maar de manier waarop dit gebeurde was naar mijn mening ronduit arrogant. Al bij al had ik de tweede fitter enkel gecontacteerd om een extra mening te vragen. Zij heeft wss mijn naam rondgestuurd naar alle fitters in België om te weten te komen van waar ik het zadel had, want ik heb haar nooit namen genoemd, toch wist zij alles.
Mijn vertrouwen was natuurlijk meteen weg.
Mijn zadel ligt er vooraan zo hoog op dat je, als je er op zit, er nog een vuist rechtop kunt tussenzetten..
Needje schreef:Ik lees net in een ander topic dat DAP Bodegraven tegen iemand heeft gezegd dat de meeste paarden die daar komen met peesblessures in de rug gereden worden met een Wow. (dus dat de blessure aan de Wow kan liggen in dat geval, niet dat ze er mee gaan rijden als ze dat hebben)
Iemand hier ooit iets over gehoord? Ik heb hier nl nog nooit van gehoord. En mijn paard z'n rug is er juist fijner van geworden.
Paperboy schreef:Ik zie de afdruk van de kussens precies aan elkaar gespiegeld in mijn dekje naar het rijden. De druk lijkt bij mijn zadel dus mooi verdeeld. De afdruk is stof etc van de vacht die op mijn dekje achterblijft.....
Ik weet eigenlijk niet of de afdruk droog is, lijkt mij toch dat op alle plekken waar iets op de huid zit zweet ontstaat net als onder de singel, riempjes van het hoofdstel etc......
Elco schreef:Paperboy schreef:Ik zie de afdruk van de kussens precies aan elkaar gespiegeld in mijn dekje naar het rijden. De druk lijkt bij mijn zadel dus mooi verdeeld. De afdruk is stof etc van de vacht die op mijn dekje achterblijft.....
Ik weet eigenlijk niet of de afdruk droog is, lijkt mij toch dat op alle plekken waar iets op de huid zit zweet ontstaat net als onder de singel, riempjes van het hoofdstel etc......
De lucht duwt het vocht zeg maar weg, zodat je dus droge plekken krijgt als de druk goed verdeelt is..
Paperboy schreef:Ik zie de afdruk van de kussens precies aan elkaar gespiegeld in mijn dekje naar het rijden. De druk lijkt bij mijn zadel dus mooi verdeeld. De afdruk is stof etc van de vacht die op mijn dekje achterblijft.....
Elco schreef:Dan ben ik bang dat je zadel idd niet goed past..das flink balen voor je merk je niets aan je paard dan.?
Mijn fitter legde het zo aan mij uit..
wittepit schreef:Toch zou ik als eigenaar wel geneigd zijn mijn behandelend DA serieus te nemen, kwalijke zaak maar misschien wel degelijk hun ervaring, wellicht versterkt door v. Rijs.
Elco schreef:Mijn fitter is ook chiropractor dus ze zal wel weten waar ze het over heeft..En mijn zadel is heel los aangesingeld ik hou er niet van om het heel strak te doen, ook mijn dekjes blijven normaal liggen..Is wel eens anders geweest..Dus afgekneld lijkt in mij geval niet aan de orde..Maar ieder kent zijn paard het best..