Nee, ik heb gewoon de blokjes eruit geknipt. Maar het was best een gepuzzel om hem weer in elkaar te zetten.
Zo, heb een pm gestuurd om ook zo'n frontriem te bestellen, ziet er allemaal heel leuk uit hier in het topic .
Vicky_88 schreef:heeft er iemand een close-up van de bloemetjes frontriem?http://www.fjordukie.nl/bloemetjes.html
Ik heb er al een poosje 1, ben er nog steeds blij mee Vind hem soms niet zo mooi hangen.. maar toch ook weer wel, kan nooit zo goed kiezen Ik heb hem volgens mij 4 cm langer dan normale frontriem van mijn hoofdstel.
die van mij is ook 4 cm langer en hangt ongeveer hetzelfde als bij jouw. Ik vind hem goed staan op jouw paard. Hangt niet te overdreven.
Anoukie schreef:Kan iemand mij laten weten hoe lang een maat full frontriem uberhaupt is ?Ukie werkt niet met maten pony-cob-full... Gewoon je eigen frontriem opmeten en evt. een paar cm erbij doen als je 'm hangend wil.
Ik heb ook een Ukie. Zilver 2 rijtjes. Vind het wel goed staan bij mijn fjord, hoewel het niet super opvalt door zijn pluk .
Blijft één rijtje mooi op z'n plek in het midden van de frontriem, het leer? (omdat het is genaaid en niet geplakt)?
heb er twee met 1 rij gouden glitters en deze blijven goed op de plek. Ook na een jaar intensief gebruik.