Texas02 schreef:Wat naar zeg, dat hij een allergie heeft ontwikkeld! Kan dat zomaar gebeuren door die Trust bitten? Is dat een veel voorkomend iets? Maar wat fijn dat het hiermee wel goed gaat! En op deze foto zie je inderdaad wel dat hij mooi ruim ligt! Dit bitje kan ook niet in combinatie met een hoofdstel, begrijp ik dat goed? Maar echt heel fijn dat je iets gevonden hebt wat goed werkt!
Onze dierenarts gaf aan het niet vaak gezien te hebben, maar dat het wel voor kan komen. Is puur pech. Dat blauwe gedeelte van de bitten oxideert een soort en daarop geeft hij dus reactie. Bij zijn mondhoeken kreeg hij echt blaren en als je in zijn mond keek zag je dat waar het bit had gelegen en contact had gemaakt echt rood en geïrriteerd was.
Deze leren bitten zijn er inderdaad op gemaakt om zonder hoofdstel te gebruiken. Nou heeft F.R.A. wel een variant die gebruikt kan worden met hoofdstel (zit geen kinsluiting aan). Deze gebruik ik alleen niet omdat ik het idee heb dat die met het gebruik een soort gaat kantelen in de mond. Maar mogelijk dat dit wel gewoon fijn te gebruiken is, hier heb ik dus geen ervaring mee.