Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flubberboot schreef:Texas02 schreef:De Emerald is als het goed is verkocht. Ik heb nu ook de Midnight Blue Full Jump te koop, €65 vraagprijs exclusief verzendkosten.
[ [url=m/dt8j63.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Czswbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5qQbHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WMhp0c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bgwXHT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als het nou een dressuur variant was....
Is er eigenlijk iemand hier die een bestelling gaat doen bij de horselet??
Sunniva schreef:Hai, ik heb een vraagje. Ik heb een PS of Sweden hoofdstel van iemand overgenomen maat cob. Daar zit een lederen frontriem bij en ik wil graag een shiney frontiem![]()
Ik moet hem nog afhalen, maar kan iemand mij alvast vertellen hoe de frontriemen vallen? En waar kan ik deze het best bestellen, ik zie op veel websites dat ze uitverkocht zijn.
HopeDreamer schreef:Sunniva schreef:Hai, ik heb een vraagje. Ik heb een PS of Sweden hoofdstel van iemand overgenomen maat cob. Daar zit een lederen frontriem bij en ik wil graag een shiney frontiem![]()
Ik moet hem nog afhalen, maar kan iemand mij alvast vertellen hoe de frontriemen vallen? En waar kan ik deze het best bestellen, ik zie op veel websites dat ze uitverkocht zijn.
Ik vind ze vrij normaal vallen. Maar als je paard bijv. Tussen cob en full zit, zou ik wel voor full gaan
Sunniva schreef:HopeDreamer schreef:Hai, ik heb een vraagje. Ik heb een PS of Sweden hoofdstel van iemand overgenomen maat cob. Daar zit een lederen frontriem bij en ik wil graag een shiney frontiem![]()
Ik vind ze vrij normaal vallen. Maar als je paard bijv. Tussen cob en full zit, zou ik wel voor full gaan